oi kiva, kiitos! =)Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:pikemmin kuin luuletkaanAlkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:koskas se mun elämän mies kävelee mun elämään
hän on löytänyt uuden onnen ja tarkkailee sinua ja perhettäsi onnellisena ja ilmeisesti on sinun suojelusenkelisi. perheeseenne tulee 2010syksyllä poikavauva ja talotenne näyttää suotuisalta.ja onnea ja ila luvassaAlkuperäinen kirjoittaja tiinuliinus:hei!ja kiitos jo etukäteen jos minullekkin vielä näet jotain,lähinnä mitä menehtyneelle rakkaalleni nyt kuuluu,onko perheesseemme lisää lapsia tulossa,kokonais tilannetta,kiitos kovin
nykyinen on sielunkumppanisiAlkuperäinen kirjoittaja K:Nykyinen avokki vai entinen hellu?
vielä mukaan mahtuu yksi iltatähti joka tekee teidät todella onnellisiksi ja vakauttaa suhteenne. näkisin sinut jossain palveluammatissa..Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Onkos meidän lapsiluku nyt tässä? Mites meidän parisuhde jatkossa, olisko jo parempia aikoja luvassa? Entäs työkuvioni, missä olen töissä tai mitä olen tekemässä parin vuoden päästä?
eivät ole. älä ole huolissasi.Alkuperäinen kirjoittaja Nuunamiäni:Saanko vielä kysyä yhden kysymyksen? Että eivät ole pahoja? Kiitos sinulle vastuksistasi :flower:Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:ne häviävät itsestään ajan myötä eivät kovin pelottavia mutta hieman kyllä jätä vaikka joku pieni kaunis valo yöksi palamaan en kovin tarkkaan saa syytä näkymään miksi pelottavatAlkuperäinen kirjoittaja Nuunamiäni:Nostan vielä tätä. Tämä oli minun kysymykseni. En aiemmin kirjautunut.Alkuperäinen kirjoittaja HMKM:OLIOT??!!Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:pimeä pelottaa ja jotkut oliot mutta se menee ohiAlkuperäinen kirjoittaja hmkm:Nostan tätä kun jäi mietityttämään... Voisitko vastata? Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja hmkm:Peloissaan? Miksi? Kiitos vastauksesta! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:he ovat vain vähän peloissaan.Alkuperäinen kirjoittaja hmkm:Alkaako meidän lapset koskaan nukkua kunnolla? Tähän liittyen: mikä heitä vaivaa öisin?
Siis mitkä ihmeen oliot? kerrotko tarkemmin. Miten niistä pääsee eroon?
muoks. ja miksi ihmeessä niitä on ja miksi ne pelottavat lapsia?
näkisin että tapaat vasta myöhemmin miehen joka on täydellinen sinulleAlkuperäinen kirjoittaja Ellu:Kannataako nykyisen kanssa jatkaa?
...Vai vastaatko edes harmaille?
hän tulee kohtelemaan sinua kuin prinsessaa ja tekee siut todella onnelliseksi hänellä on vaaleat hiukset ja hän on aika komeaAlkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:oi kiva, kiitos! =)Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:pikemmin kuin luuletkaanAlkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:koskas se mun elämän mies kävelee mun elämään
osaatko sanoa siitä mitään? siis siitä miehestä..
hän on hyvin onnellinen mutta kaipaa sinuaAlkuperäinen kirjoittaja Heidi:Mitä isälleni kuuluu?
kokeile kenoaAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Sijoitusvinkkejä, kiitos!
Ostanko miniässän vai lottoanko pari riviä? :xmas:
Kiitos tiedosta. Niin ajattelinkin. Tunne on molemminpuolinen.Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:hän on hyvin onnellinen mutta kaipaa sinuaAlkuperäinen kirjoittaja Heidi:Mitä isälleni kuuluu?
sinä saat huoltajuuden.Alkuperäinen kirjoittaja Tera:Hei,
Voitko katsoa, miten huoltajuuskiistalle miehen kanssa tästä eteenpäin käy?
Kiitos!
tähän en osaa vastataAlkuperäinen kirjoittaja jeps:milloin mummoni kuolee?
:heart: kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:hän tulee kohtelemaan sinua kuin prinsessaa ja tekee siut todella onnelliseksi hänellä on vaaleat hiukset ja hän on aika komeaAlkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:oi kiva, kiitos! =)Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:pikemmin kuin luuletkaanAlkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:koskas se mun elämän mies kävelee mun elämään
osaatko sanoa siitä mitään? siis siitä miehestä..
tuohon en valitettavasti osaa vastataAlkuperäinen kirjoittaja Ellu:Ellu:
Kannataako nykyisen kanssa jatkaa?
...Vai vastaatko edes harmaille?
näkisin että tapaat vasta myöhemmin miehen joka on täydellinen sinulle
Kiitos Voisitko vielä kertoa, että onko isälläni tässä elämässä enää mitään mahdollisuuksia parantua?
vielä ainakin yksi tulossaAlkuperäinen kirjoittaja Helli:Haluaisin tietää, onko meille tulossa vielä lisää lapsia, vai jääkö esikoinen ainoaksemme?