näkeekö naisesta päällepäin, että onko hän synnyttänyt?

  • Viestiketjun aloittaja jabba
  • Ensimmäinen viesti
Ei näe.
Jos tässä ei ole mitään koiraa haudattuna (esim. tyyliin ollut raskaana mutta leikattu) niin alamahaanhan ne raskausarvet yleensä kertyvät, josko niistä voisi saada jotain osviittaa. Kaikillahan niitäkään ei tule tai häviävät kokonaan.
 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei ainakaan, jos on vaatteet päällä. Raskausarvista ja navasta saattaa nähdä tai vaikka tatuoinnista, jossa on lapsen nimi :)
Tätä minäkin hain takaa, mulla on alamasu täynnä arpia ja varmasti auringon valossa näkee että oon synnyttänyt. Normaali valossa sisällä ne arvet nyt ei kunnolla näy, mutta jos biitsille kesällä menisin niin kyllä musta näkis arpien vuoksi että oon synnyttänyt.
 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei ainakaan, jos on vaatteet päällä. Raskausarvista ja navasta saattaa nähdä tai vaikka tatuoinnista, jossa on lapsen nimi :)
Tätä minäkin hain takaa, mulla on alamasu täynnä arpia ja varmasti auringon valossa näkee että oon synnyttänyt. Normaali valossa sisällä ne arvet nyt ei kunnolla näy, mutta jos biitsille kesällä menisin niin kyllä musta näkis arpien vuoksi että oon synnyttänyt.
Niin ja lisään että vaatteet päällä ei voi kenestäkään sanoa onko synnyttänyt, en ainakaan minä osaa sanoa.
 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei ainakaan, jos on vaatteet päällä. Raskausarvista ja navasta saattaa nähdä tai vaikka tatuoinnista, jossa on lapsen nimi :)
"raskausarvet" saattavat tulla jo murrosiässäkin..
No kyllä noista mun arvista jokainen osaa päätellä kun missään muualla kuin mahassa niitä ei oo että mä oon raskaana ollut, ainakin uskon että osaa.
 
hj
Ei nää, raskausarpia olen nähnyt lihavilla miehilläkin vatsassa eli kyllä niitä voi tulla vaikka jo teiniikäisenä kun kasvaa nopeasti eikä iho ilmeisesti kerkeä mukaan.
 
vieras
Moni äiti on paremmassa fyysisessä kunnossa ja ihan bikinikunnossakin kuin moni kanssasisar, joka ei ole synnyttänyt eli ei kyllä pysty sanomaan. Mutta riippuu geeneistä, jos on raskausarpia paljon tai tehty hätäsektio, voi nähdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei ainakaan, jos on vaatteet päällä. Raskausarvista ja navasta saattaa nähdä tai vaikka tatuoinnista, jossa on lapsen nimi :)
"raskausarvet" saattavat tulla jo murrosiässäkin..
niin voi,mun miehellä on sellasia poikittaisia arpia tullu teininä kun on venähtäny.Mulla taas ei ole arpia tullu vaikka minä meidän pojan oon kyllä synnyttäny :D
 
kyllä
rinnoista näkee yleenä!
synnyttämätön nelikymppinen on kropaltaan tietyllä tavalla "timmimpi", sillä tavalla kuten teinitytöt on, jos ymmärrätte mitä tarkoitan!?!
Raskaus ja imetys vie semmosta pyöreyttä pois, tai se ainakin on vähän erilaisempaa.

Univelka ja vastuu lapsista näkyy kasvoissa.
'
Tosin kun olin 25 v ja kahden pienen lapsen yh-äiti, ei minusta uskonut ulospäin ettäolen äiti. Olin nuori, hoikka, laitoin itseäni, mielipiteissäni ehdoton, meneväisen oloinen, vapaa.
 

Yhteistyössä