Näkeekö muiden lapset..?

• Viestiketjun aloittaja Huolettaa
  • Ensimmäinen viesti
Huolettaa
Siis jotain mitä sinä itse et nää? Oma 3v panikoi juuri äsken. Nukumme perhepedissä. Sammutin valot. Juteltiin normaaliin tapaan ennen kun lapsi nukahtaa. Äkkiä alkoi paniikissa selittää että katossa on olento ja se tulee puremaan meitä. Ja hetken päästä sanoi näkevänsä lisää olentoja. Minä en nähnyt mitään. Nukahti kainalooni. Kännykällä wappailen sängyssä. Uskallankohan nousta enää ja jättää lasta nukkumaan yksin? Hetkeksi?

eii
olisko voiut nähdä jotain varjoja? joskus jos on olllut esim kirkkaissa valoissa tai on vaikka kauan katsonut tv:tä, saattaa pimeässä/silmät sulkiessä nähdä jotain kuvioita/valohäiveitä... vaikea selittää... saattoihan lapsi olla vaikka nukahtamaisillaan

minä 12121212
Selitys painajaiseen voisi olla tämä - nukumme perhepedissä! Lapsi on nähnyt tai kuullut seksielämäänne. Lapsi ei suoraan kritisoi vanhempiaan vaan näkee uhkat esim. painajaisten muodossa.
Lapselle seksin aistiminen on hyvin pelottava kokemus

Alkuperäinen kirjoittaja minä 12121212;23350264:
Selitys painajaiseen voisi olla tämä - nukumme perhepedissä! Lapsi on nähnyt tai kuullut seksielämäänne.
On meilläkin aika ajoin perhepeti, mutta mä en edes muista, milloin olisin viimeksi harrastanut seksiä sängyssämme. Ja seksiä on kuitenkin harrastettu viimeksi eilen.

"näin meillä"
Meillä tuo seksijuttu menee niin että harrastamme sitä milloin missäkin, jos aikaa on vain vähän niin äkkiseltään vaan housut nilkkoihin ja pikaisesti vaikka pyykkikonetta vasten takaapäin jos joku yllättäisi niin olisi helppo piiloutua. =)

[QUOTE="näin meillä";23350373]Meillä tuo seksijuttu menee niin että harrastamme sitä milloin missäkin, jos aikaa on vain vähän niin äkkiseltään vaan housut nilkkoihin ja pikaisesti vaikka pyykkikonetta vasten takaapäin jos joku yllättäisi niin olisi helppo piiloutua. =)[/QUOTE]

ai sinne pesukoneeseen vai;)

Just tänä iltana poika tärisi vieressäni ja kaivautui peiton alle ja hoki, että pelottaa, pelottaa. Sai sitten sanotuksi, että pelkää tuota koiraa. Osoitti vaatekaappeja ja kysyin, että onko koira kaapissa, katsotaanpa yhdessä. Tutkittiin, että ei siellä mitään ole. Sitten osoitti varjoa kaapin ovessa ja sanoi, että tämä koira. Yölampun takia tytön sängyn pääty heittää varjon siihen kaapin oveen ja sitä poika sitten pelkäsi.

Kerran tyttö säikäytti näyttämällä seinää ihan hereillä ja sanoi, että tuossa on hirviöitä. Mutta ei se lopulta osannut sanoa (oli silloin 3), että näkyikö ne hirviöt yöllä vai ihan päivällä. Ite laitoin ne unen piikkiin. Eipä tuo sen jälkeen ole puhunut moisia.

Siis jotain mitä sinä itse et nää? Oma 3v panikoi juuri äsken. Nukumme perhepedissä. Sammutin valot. Juteltiin normaaliin tapaan ennen kun lapsi nukahtaa. Äkkiä alkoi paniikissa selittää että katossa on olento ja se tulee puremaan meitä. Ja hetken päästä sanoi näkevänsä lisää olentoja. Minä en nähnyt mitään. Nukahti kainalooni. Kännykällä wappailen sängyssä. Uskallankohan nousta enää ja jättää lasta nukkumaan yksin? Hetkeksi?
Pidättekö mitään yövaloa?

Yhteistyössä