Näkeekö Instagramissa, kuka on katsellut kuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Katselin yhden puolitutun kuvia kaikille julkisessa Instagramissa. Seuraavana päivänä se oli muutettu yksityiseksi.

Tuli vaan mieleeni, että näkikö tyyppi, että olin käynyt katselemassa kuvia ja siksi muutti sen yksityiseksi. En tykännyt kuvista, joten mitään jälkiä ei pitänyt jäädä vierailustani. Vai näkeekö sieltä jostain, kuka on käynyt katselemassa kuvia?

miksi niitä kuvia pitää kylvää jokaiseen mahdolliseen paikkaan netissä. vai onko niillä kuvilla joku muu tarkoitus kun että joku voi katsella niitä ?
:confused:

• Tykkää
Reactions: feger
No eikä näe mistään että kuka on kuviasi katsellut, höpöhöpö.
Jos tämmöinen ominaisuus sattuisi jossain olemaan, niin suurin osa normaaleista ihmisistä ei ole siitä kiinnostunut/sitä käytä/ole edes tietoinen kyseisestä ominaisuudesta.
Mitä hel*etin väliä sillä on, kuka on kuviasi katsellut?
Katseltavaksi ne on sinne laitettu ja jos on julkinen profiili, on tehnyt tietoisen päätöksen että kuka tahansa voi niitä katsella.
Jopa ihminen joka ei edes itse ole Instagramin käyttäjä.

No eikä näe mistään että kuka on kuviasi katsellut, höpöhöpö.
Jos tämmöinen ominaisuus sattuisi jossain olemaan, niin suurin osa normaaleista ihmisistä ei ole siitä kiinnostunut/sitä käytä/ole edes tietoinen kyseisestä ominaisuudesta.
Mitä hel*etin väliä sillä on, kuka on kuviasi katsellut?
Katseltavaksi ne on sinne laitettu ja jos on julkinen profiili, on tehnyt tietoisen päätöksen että kuka tahansa voi niitä katsella.
Jopa ihminen joka ei edes itse ole Instagramin käyttäjä.

Googlettamalla löytyy helposti tietoa, että voi ladata appsin, jolla pystyy seuraamaan kuvien katsojia, ainakin Applen koneissa näin.

Sitä minäkin ihmettelen, että kyseinen henkilö laittoi tilinsä yksityiseksi sen jälkeen kun olin käynyt katsomassa kuvia. Hän on it-alan ammattilainen, joten varmasti tietää kaikki niksit.

Yhteistyössä