näkeeko mistään netistä lentoaikatauluja? siis tämän päivän?

Katton Vaasan lentoaseman tietoja netistä niin en ainakaan näin äkkiseltään nähnyt saapuvien koneiden aikoja.

Mutta kuukletappa vaikka airport stockholm (vai miten se sit kirjotetaankaan), ja katto sieltä lähteviä (yleensä niissä näkyy myös arvioitu laskeutumisaikakin).
 
A shadieeyah
http://www.lennalomalle.com/content/view/388/139/lang,en/

monen aikaan pitäis tulla arvioidusti

yks sasin lento ois peruttu mut yks on mikä laskeutuu n.21.25 illalla on aikataulussaan(eli ei oo peruttu)
 
kiitos, ei mulla oo mitää hajuakaan arvioidusta saapumisajasta... porukat lähti pari viikkoo sit jenkkeihin eikä mulla ole mitää muuta tietoa ku päivä ja et sassilla tulee luultavasti tukholman kautta tänään.

no, se on siis joko se peruttu lento tai sit se iltalento. luultavasti iltalento, ku luulis että saan jo kännykällä kiinni heidät jos olisivat tukholmassa kentällä jumissa sen perutun lennon takia.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
kiitos, ei mulla oo mitää hajuakaan arvioidusta saapumisajasta... porukat lähti pari viikkoo sit jenkkeihin eikä mulla ole mitää muuta tietoa ku päivä ja et sassilla tulee luultavasti tukholman kautta tänään.

no, se on siis joko se peruttu lento tai sit se iltalento. luultavasti iltalento, ku luulis että saan jo kännykällä kiinni heidät jos olisivat tukholmassa kentällä jumissa sen perutun lennon takia.
joo iltalento tod.näkösemmin ku linkkiä vilastuna niin muita ei löydy. mut kandee tsiikailla tota sivua että tuleeko perutuksia
 

Yhteistyössä