mikä mutsi
vähän matkan päässä oli auto ja äiti ei saanut lasta heti autoon vaan lapsi temppuili juoksi karkuun..äiti sano nätisti ja kielsi..mutta kun laspen sai autoon hän löi lasta..arviolta noin 3v..
oletko ihan varma että löi.Alkuperäinen kirjoittaja mikä mutsi:vähän matkan päässä oli auto ja äiti ei saanut lasta heti autoon vaan lapsi temppuili juoksi karkuun..äiti sano nätisti ja kielsi..mutta kun laspen sai autoon hän löi lasta..arviolta noin 3v..
voi helveta ku tää ei välähtäny mulla mieleen..Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mä oon sen verran kyylä, että olisin ottanut auton rekkarin ylös, ja selvittänyt kuka sen omistaa. Sitten olisin soittanut sossuun, että näin miten lasta lyötiin tässä autossa, siellä ja siihen aikaan .
Eikös lakikin sano, että lapseen kohdistuvasta väkivallasta on aina tehtävä lastensuojeluilmoitus?
Eiks riuhtaseminen oo kuitenkin vähän eri asia kuin lyöminen. Vielä jos lyö autoon kiinni sidottua lasta, niin kyllä ihan puistattaa . :|Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Hermot toki menee aika ajoin, mutta ei lapsia silti pidä alkaa lyömään.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Jotkut lyö, jotkut eiAlkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Hermot toki menee aika ajoin, mutta ei lapsia silti pidä alkaa lyömään.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Näin on. Mutta laki sanoo, että lapsia ei saa lyödä. Eli ne jotka lyö, tekee väärin, ja saa sossun tantat ovelleen jos minä tai kaltaiseni kyyläävät ämmät osutaan paikalle kun lapsia läimitään :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotkut lyö, jotkut eiAlkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Hermot toki menee aika ajoin, mutta ei lapsia silti pidä alkaa lyömään.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Se on niitten häpee, harva ihminen ilmottaa jos joku komentaa ja tuuppasee muksuaan vaikka ei kaatuiskaanAlkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Näin on. Mutta laki sanoo, että lapsia ei saa lyödä. Eli ne jotka lyö, tekee väärin, ja saa sossun tantat ovelleen jos minä tai kaltaiseni kyyläävät ämmät osutaan paikalle kun lapsia läimitään :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotkut lyö, jotkut eiAlkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Hermot toki menee aika ajoin, mutta ei lapsia silti pidä alkaa lyömään.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Ap puhui hei lyömisestä. Ei komentamisesta. Eikä siitä, että nappaa raivoavan lapsen kainaloon ja vie hänet väkipakolla autoon.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Se on niitten häpee, harva ihminen ilmottaa jos joku komentaa ja tuuppasee muksuaan vaikka ei kaatuiskaanAlkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Näin on. Mutta laki sanoo, että lapsia ei saa lyödä. Eli ne jotka lyö, tekee väärin, ja saa sossun tantat ovelleen jos minä tai kaltaiseni kyyläävät ämmät osutaan paikalle kun lapsia läimitään :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotkut lyö, jotkut eiAlkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Hermot toki menee aika ajoin, mutta ei lapsia silti pidä alkaa lyömään.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Aivan, ja jotkut myös varastaa, huijaa, tappaa ja on pedofiilejä. Se että jotkut tekee niin, ei tee siitä sen hyväksyttävämpää. Kai jokaisella on omalle toiminnalleen jonkilainen selitys- ainakin omasta mielestään.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotkut lyö, jotkut eiAlkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Hermot toki menee aika ajoin, mutta ei lapsia silti pidä alkaa lyömään.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
lapsi oli ensin laitettu vöihin.tapahtui riihimäellä.Alkuperäinen kirjoittaja lisko:Eiks riuhtaseminen oo kuitenkin vähän eri asia kuin lyöminen. Vielä jos lyö autoon kiinni sidottua lasta, niin kyllä ihan puistattaa . :|Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Alkuperäinen kirjoittaja apppp:lapsi oli ensin laitettu vöihin.tapahtui riihimäellä.Alkuperäinen kirjoittaja lisko:Eiks riuhtaseminen oo kuitenkin vähän eri asia kuin lyöminen. Vielä jos lyö autoon kiinni sidottua lasta, niin kyllä ihan puistattaa . :|Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Noinhan se usein menee. Julkisilla paikoilla ollaan lirkuti lirkuti, ja kun luullaan ettei kukaan näe niin vedetään turpaan.Alkuperäinen kirjoittaja app:ja huvitti..että se oikeen kauniisti komensi sitä..pikkukullannuppu tyyliin..kun ihmisiä meni..mutta kuinkas sitten kävikään..kuulin selkeesti kun auton ikkuna oli auki