Näin viimeyönä kamalaa ja sekavaa unta :(

Olin unessa raskaana ja menossa synnyttämään (sain lapsen jo 4kk sitten eikä synnytyksessä ollut mitään ongelmaa). Saavuin synnärille ja siellä oli täystoho hoitaja ja lääkäri, joista tohtori meinaa laittaa mulle epiksen. Hölmönä lääkäriltä kysyn eikö tippaa laitetakkaan ensin? Ja elämään kyllästyneen näkönen hoitaja repii mun käden ja rupee naulan näkösellä systeemillä laittaa tippaa, joka sattu ja tuli verta.

Sitten lääkäri laittaa "epiksen" jonka laitto tuntui kanssa epämieluisalta. Menee hetki ja sanon miehelleni (joka on oikeastikin sairaanhoitaja): mitä ne teki mulle? kaikki ei oo kunnossa. älä päästä niitä enää mun luo.

Kohta tulee oikea lääkäri huutaen: mitä helvetiä te teette sille naiselle!! samalla hetkellä mulle tulee viiltävä kipu sivulle selkään ja muuallekkin niin etten voi seisoa ja pidän itseäni jotain tiskiä vastaan pystyssä. Tunnen kuinka minulle annattu "lääke" leviää selästäni ja tuottaa sitä mukaa viiltävää kipua (satakertaa pahempaa kipua kuin synnyttäessä) ja sitten luojan kiitos herään :)

Kyllä sydän tykytti herätessä ja piti kyllä tunnustella selkä, ja tsekata käsi ettei oo mitään ylimääräistä siellä :)
 

Yhteistyössä