Näin vain minulle voi käydä,voi pe****

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Miten ihmeessä et voi opetella omaa puhelinumeroa!!!?? Että mä ummarra :headwall: :headwall:
Heh, mun mies aina, aina, antaa kaikille mun puhelinnumeron, kun kysytään hänen puhelinnumeroaan.
Kerran mie kysyin, että miks ei anna suoraan omaa numeroaan, kun mie saan sit aina sanoa kaikille soittajille sanoa, että ei kun hänen numeronsa on se ja se...
Mies totesi, että "Eipä tuu itselle soiteltua, ni ei jää numerokaan mieleen" :eek: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lohdutuksen sanana, että voi käydä muillekin. Tai ainakin mun puhelin on tämän tästä hukassa. Milloin löytyy sohvatyynyjen alta, milloin mistäkin.
mutta kun mä soitin kysyäkseni yks koodi ja sitten muisti lähti,muistan vain pätkiä misää olin sen puhelimen kans,mutta joo mä tiedän mulla on dementtia
 
mä olin kerran jättäny ajatuksissani puhelimeni pakastimeen...jotain sieltä hakenu samalla ku lopetellu puhelua ja sinne sitte ajatuksissa pistäny :) ihmeissäni ettisin koko kämpän läpi ku seuraavaks puhelin pirisi et mistä se ääni kuuluu :)
 
vieras
Just laitoin siskolle fb:ssä viestin et soittaa kun en löydä puhelinta. Yhdessä laatikossa missä papereita niin siellä seasta sitte löyty. Meillä ainakin lapset kantaa tuota mun puhelinta millon mihinkin. Ja välillä kyllä jätän itekin mihin sattuu. Ja mies ei ymmärrä että aina se mun puhelin voi olla hukassa.
 

Yhteistyössä