Näin Tiirun

  • Viestiketjun aloittaja "hah"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mitä sitten tapahtuu, kun tiirun näkee?
Alkaako musiikki soida satumaisesti, taivaalleko ilmestyy kymmeniä sateenkaaria?
Tähdet laskeutuvat taivaalta tanssimaan yksisarvisten kanssa ja ilmassa tuoksuu kirsikkapuun kukkien makea tuoksu?
Mäkin haluuuun.
 
pepputikkari
[QUOTE="vieras";24894120]Mitä sitten tapahtuu, kun tiirun näkee?
Alkaako musiikki soida satumaisesti, taivaalleko ilmestyy kymmeniä sateenkaaria?
Tähdet laskeutuvat taivaalta tanssimaan yksisarvisten kanssa ja ilmassa tuoksuu kirsikkapuun kukkien makea tuoksu?
Mäkin haluuuun.[/QUOTE]

Juuri noinhan siinä kuulemma yleensä käy.
 
[QUOTE="vieras";24894120]Mitä sitten tapahtuu, kun tiirun näkee?
Alkaako musiikki soida satumaisesti, taivaalleko ilmestyy kymmeniä sateenkaaria?
Tähdet laskeutuvat taivaalta tanssimaan yksisarvisten kanssa ja ilmassa tuoksuu kirsikkapuun kukkien makea tuoksu?
Mäkin haluuuun.[/QUOTE]

Mistä sä tiesit!!! :O
OOTKO NÄHNY MUT!?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alkkisperäinen;24893799:
En noin luullutkaan mutta mihin mahtoi olla menossa ilman "hänen" lastaan?
Kuule kouluun olin menossa. :D Ja surullisesta ilmeestä...hmm ehkä olin mietteliäs? :D
Olen kuullut näyttäväni usein haikealta...en tiedä miksi. Iloinen olen, itseasiassa erittäin hyvällä tuulella koko päivän. :)

Ja lapsella on kyllä isä...oliko muuta? :D Ainiin ja olen lapsen äiti, mistä lie tuonkin repäsit. :D
 
[QUOTE="isa";24895142]Luin muuten yksi päivä sinun blogia ja voi herranaika ko sulla on
nuori ja kaunis äiti, kaunis olet itsekkin!:)[/QUOTE]

Joo äiti on kyllä nuorekas. :) Toivottavasti voittaa sen kisan tai pääsisi kolme parhaan joukkoon. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Että silleen...;24895316:
Just. Kun joku tuossa mainitsi, että näki sun äiteen kuvan blogissa, niin oli ihan pakko käväistä katsomassa.

Mainitsit siinä isoäiti-kilpailukohdassa, että aiJot mennä laivalle....

Näin friikkinä on ihan pakko korjata, että se on kylläkin aion.

Ei mulla muuta.

Ai niin, sun äitee on todella nuorekas.
No mutta hyvä kun sanoit. :)
 

Yhteistyössä