modet voipi nostella tuolleen viestejä et pysyvät aina etusivullaAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mistäs toi NOSTO tohon eteen tuli
hyvä juttu hiirimatto
ai kun kätsäAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:modet voipi nostella tuolleen viestejä et pysyvät aina etusivullaAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mistäs toi NOSTO tohon eteen tuli
hyvä juttu hiirimatto
pystykkö muokkaan tuota ekaa viestiä tässä ketjussa niin et toi väliaikainen mitäs nyt olis siel mainittuna vaik linkin kera?Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Mä olen sitä mieltä et tähän aiheeseen riittäis ihan yksikin viesti missä on kaikki olennainen tieto, ettei tarvis noita nostoja tohon kauheesti pistää samasta aiheesta..
Jep mä meinasin just tehä sen..=)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:pystykkö muokkaan tuota ekaa viestiä tässä ketjussa niin et toi väliaikainen mitäs nyt olis siel mainittuna vaik linkin kera?Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Mä olen sitä mieltä et tähän aiheeseen riittäis ihan yksikin viesti missä on kaikki olennainen tieto, ettei tarvis noita nostoja tohon kauheesti pistää samasta aiheesta..