NÄIN pääset lukemaan yv:t jos kuulut johonkin kerhoon

eli saatte nostella tätä illan, meikä painuu petiin kohta. mutta siis:

-kirjaudut etusivulta kerhoon (etusivulle pääsee klikkaamalla KAKSPLUS-logoa ylhäällä)
-etsit jonkun kirjoittamasi kommentin kerhon keskusteluista
-painat kommenttisi lopussa OMAA Y-viesti-kohtaa
-kun tyhjä viestilaatikko (johon kirjoittaisit viestin) aukeaa, sen yläpuolella lukee saapuneet lähetetyt tallennetut
-paina saapuneet-palkkia, älä siis kirjoita viestiä turhaan itsellesi

huom. viestejä ei pääse poistamaan, mutta niiden lähettäminen ja lukeminen onnistuu. joten ei kannata paljoa lähetellä turhia viestejä.

Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
quote]

Mulla on itse perustettu kerho, joka ei ole toiminut kuukausiin. Vaikka valitsen näytä viestit koko ajalta, haku ei löydä yhtäkään viestiä... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
quote]

Mulla on itse perustettu kerho, joka ei ole toiminut kuukausiin. Vaikka valitsen näytä viestit koko ajalta, haku ei löydä yhtäkään viestiä... :headwall:

mulla on sama, jos otan että "koko ajalta", ei löydä viestejä. mutta jos laitan että vuoden ajalta niin kas kummaa ne löytyy

kiva että joillekin on tästä ollut apua. pikasesti piipahdan vielä B)

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan kylkiluu:
En kuulu mihinkään kerhoon, että sikäli tämä ei mua hyödytä, mutta aika fiksu olet kun tuon keksit :) :flower:
eilen taisi olla puhetta että y-viestit hukanneille perustettaisiin oma kerho jonka kautta pääsisi viesteihin... tosin homma varmaan hoituu jahka uudistukset on tehty.

Niin, onkos vielä tullut mitään tietoa siitä miten niitä yv:tä pääsee lukemaan sellainen, joka ei kuulu näihin kerhoihin? Itse en kuulu mihinkään, joten harmittaa, jos kaikki yv:t on kadonneet tietämättömiin. Ja voiko yleensä enää lähettää yv:tä, jos ei kuulu kerhoihin? Toivottavasti tämäkin asia korjaantuu ajan kanssa, kuten tuo että teksti vaihtui keskemmälle. =)

Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
quote]

mulla on sama, jos otan että "koko ajalta", ei löydä viestejä. mutta jos laitan että vuoden ajalta niin kas kummaa ne löytyy

kiva että joillekin on tästä ollut apua. pikasesti piipahdan vielä B)
Mä hokasin kirjoittaa viestin siihen omaan kerhooni, silloin siellä on viesti...

Yhteistyössä