pari viikkoa palstaillut
se huomaa täälläkin,tuo venäläinen nainen ja hänen kuulumisensta tuntuvat niin montaa kiinnostavan..
Hän ei ole venäläinen.se huomaa täälläkin,tuo venäläinen nainen ja hänen kuulumisensta tuntuvat niin montaa kiinnostavan..
venakko viittää sitten erehdyttävästi venäjään..Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25827616:eikös "tuo venäläinen nainen" ole virosta ?
kaikkihan sen jutut erehdyttää johonkin päin.venakko viittää sitten erehdyttävästi venäjään..
Jospa on Viron venäläinen, etunimi paljastu ainakin venäläiseksi jossain sen linkissä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25827616:eikös "tuo venäläinen nainen" ole virosta ?
Niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25827643:kaikkihan sen jutut erehdyttää johonkin päin.
Olisko sota?Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25827664:Kertoiskos joku historiaa tunteva ihminen mulle,et mikä on se juttu,kun tuntuu että useimmat virolaiset vihaavat venäläisiä ja toisinpäin?
Siis miksi näin?
olihan nuo kauan venäjän vallan alla.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25827664:Kertoiskos joku historiaa tunteva ihminen mulle,et mikä on se juttu,kun tuntuu että useimmat virolaiset vihaavat venäläisiä ja toisinpäin?
Siis miksi näin?
Joo sota siihen liittyy...Olisko sota?
Onhan Viro ollut Venäjän vallan alla pitkät ajat. Kai se viha siitä kumpuaa.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25827664:Kertoiskos joku historiaa tunteva ihminen mulle,et mikä on se juttu,kun tuntuu että useimmat virolaiset vihaavat venäläisiä ja toisinpäin?
Siis miksi näin?
No eiköhän se virolaisten viha johdu siitä, että Neuvostoliitto miehitti aikanaan Viron (mm.), ja harvoin miehittäjät ovat niin kivaa porukkaa, näin kauniisti sanottuna. Luepa Sofi Oksasen Puhdistus.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25827664:Kertoiskos joku historiaa tunteva ihminen mulle,et mikä on se juttu,kun tuntuu että useimmat virolaiset vihaavat venäläisiä ja toisinpäin?
Siis miksi näin?
Onko sillä mitään väliä, vaikka oliskin venäläinen?Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25827684:Joo sota siihen liittyy...
Mietin vaan..aikani kuluksi..
Mä sain Venakko Milanna nimimerkistä alkuun sen käsityksen myös,että venäläinen olisi...