näin kun nuoret varasti tupakkaa, myyjä reagoi

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Joskus yksi ärrä myyjä kertoi että heille oli annettu ohje että jos joku vie jotain niin väliin ei saa mennä tms. vaan siitä on sit tehtävä "hälytys" heti.
Tiedä sitten onko totta mutta itse oon yhdellä ärrällä ollut itse todistamassa tilannetta jossa 3 naista kahmi tavaraa mukaansa ja myyjä vaan katseli sivusta....

ap
Nuoret oli semmosia noin 13v. Kyllä mä myyjänä oisin edes sanonut, että pistäkääpäs tupakat takas hyllyyn. En tiedä oiskos auttanu, mutta niin paniikissa ne pojat siinä kassalla varastaessaan olivat, että varmasti oisivat laittaneetkin.

Sanni
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nuoret oli semmosia noin 13v. Kyllä mä myyjänä oisin edes sanonut, että pistäkääpäs tupakat takas hyllyyn. En tiedä oiskos auttanu, mutta niin paniikissa ne pojat siinä kassalla varastaessaan olivat, että varmasti oisivat laittaneetkin.
No mikset ite sanonut mitään?

vieras
no mun tuttu on myös ollut ärrällä töissä ja eipä siellä tosiaan oikein mitään voi itse siinä tilanteessa tehdä, ei voi peräänkään lähteä kun ei muita asiakkaita voi jättää sinne ja siinä voi muutenkin olla jo oma henki vaarassa jos joku hullu sattuu kohdalle. Poliisit tietenkin soitti aina mutta kyllähän ne varkaat on siinä vaiheessa jo yleensä kaukana..

yks vaan
itse olen kaupan kassalla töissä ja emme saa itse mennä ottamaan varkaita kiinni.ensin pitää vartija kutsua paikalle ja se sit pysäyttää varkaan.
kaupalla on vakuutukset varkauden varalle enkä ala omaa terveyttä/henkeä uhraamaan minkään rööki askin takia.

Yhteistyössä