Näillä tuloilla kuulut eläkeläisten eliittiin. Kuulutko sinä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mainostat olevasi niin mahtava rakastaja, mutta silti sun eksäsi kylmeni...
En kai minä kuin ehkä joskus, mutta Annie on tuorein kehuja 😊

Exän ongelma oli vaihdevuodet, ne muutti hänen persoonallisuttaan tosi paljon negatiiviseen suuntaan. Sen totesivat monet yhteiset tutut minulle.

Ja myös ”siellä” alkoi sattumaan aina kun yritettiin olla ”yhtä puuta”. Eikä hän ollut halukas tekemään mitään asian eteen, siis käymään lääkärissä saamaan apua.

Ja siitä olen aivan varma että hän haluaa jatkaa alepamaista tylsää elämää ilman fyysisiä kontakteja kehenkään mieheen.
 
vierailija
En kai minä kuin ehkä joskus, mutta Annie on tuorein kehuja

Exän ongelma oli vaihdevuodet, ne muutti hänen persoonallisuttaan tosi paljon negatiiviseen suuntaan. Sen totesivat monet yhteiset tutut minulle.

Ja myös ”siellä” alkoi sattumaan aina kun yritettiin olla ”yhtä puuta”. Eikä hän ollut halukas tekemään mitään asian eteen, siis käymään lääkärissä saamaan apua.

Ja siitä olen aivan varma että hän haluaa jatkaa alepamaista tylsää elämää ilman fyysisiä kontakteja kehenkään mieheen.
Sinällään mua kiinnostaa, että miten vanhemmat naiset, jatkaa seksin harrastamista. Hormonit? Liukkari? Vai mikä tuohon on yleisin "hoito".
 
vierailija
Exän ongelma oli vaihdevuodet, ne muutti hänen persoonallisuttaan tosi paljon negatiiviseen suuntaan. Sen totesivat monet yhteiset tutut minulle.
Tuliko sulle yllätyksenä, että naiselle tulee vaihdevuodet? Miten meinaat pärjätä, jos sitten olet vielä Annien rinnalla, kun osuvat hänen kohdalleen?

Tiesitkö, että myös miehellä on "vaihdevuodet"? Oletko koskaan miettinyt, oletko itse enää yhtä viehättävä kuin joskus 30-40 vuotta sitten?
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
Tuliko sulle yllätyksenä, että naiselle tulee vaihdevuodet? Miten meinaat pärjätä, jos sitten olet vielä Annien rinnalla, kun osuvat hänen kohdalleen?

Tiesitkö, että myös miehellä on "vaihdevuodet"? Oletko koskaan miettinyt, oletko itse enää yhtä viehättävä kuin joskus 30-40 vuotta sitten?
Setis lukee vain 1700-luvun lääkärikirjaa ja luulee sen avulla olevansa ikinuori.
 
Tuliko sulle yllätyksenä, että naiselle tulee vaihdevuodet? Miten meinaat pärjätä, jos sitten olet vielä Annien rinnalla, kun osuvat hänen kohdalleen?

Tiesitkö, että myös miehellä on "vaihdevuodet"? Oletko koskaan miettinyt, oletko itse enää yhtä viehättävä kuin joskus 30-40 vuotta sitten?
No eipä tullut, mutta sinulle taisi tulla yllätyksenä se että naiset ovat yksilöitä ja itse kullakin ne vaikutukset ovat yksilöllisiä.

Tunnen paljon siinä iässä olevia naisia, mutta he taas eivät ole muuttuneet käyttäytymiseltäänkään yhtään sen negatiivisemmiksi kuin ennen menopaussia.

Jos nyt olen vielä täällä silloin jtn 9kymppisenä, niin Annie pitää minusta hyvää huolta, joten pärjään varmaan. Ehken enää konkkaa rappusia ylös yhdellä jalalla, tasaisella se on kylläkin tavoite 😁

Outoja kysymyksiä sinulla. Totta kai tiedän ettei peilissä katso ihan saman näköinen mies kuin tuolloin. Mutta mitä välii, Annie palvoo ♥ Ja minä häntä 🥰
 
vierailija
No eipä tullut, mutta sinulle taisi tulla yllätyksenä se että naiset ovat yksilöitä ja itse kullakin ne vaikutukset ovat yksilöllisiä.

Tunnen paljon siinä iässä olevia naisia, mutta he taas eivät ole muuttuneet käyttäytymiseltäänkään yhtään sen negatiivisemmiksi kuin ennen menopaussia.

Jos nyt olen vielä täällä silloin jtn 9kymppisenä, niin Annie pitää minusta hyvää huolta, joten pärjään varmaan. Ehken enää konkkaa rappusia ylös yhdellä jalalla, tasaisella se on kylläkin tavoite

Outoja kysymyksiä sinulla. Totta kai tiedän ettei peilissä katso ihan saman näköinen mies kuin tuolloin. Mutta mitä välii, Annie palvoo Ja minä häntä
Ei minulle tule yllätyksenä, että naiset ovat yksiköllisiä, mutta ilmeisesti sinä kuvittelit, että mitään muutoksia ei tulisi, etkä ehkä osannut olla hänen tukenaan. Apua on kyllä saatavilla, mutta sen ei pitäisi tapahtua niin, että puoliso ei ole tukena. Mikä sellainen puoliso on, joka ei ole rinnalla "niin myötä- kuin vastoinkäymisissä"?

Luepa esim tästä.

 
Setis lukee vain 1700-luvun lääkärikirjaa ja luulee sen avulla olevansa ikinuori.
Annie todisti viimeksi pari päivää sitten vaakamamboillessamme pikasellaisilla (joka on meille noin 30 min), että olen edelleen punkassa kuin nuori orhi 💪😎

Pelkkää ylistystä sateli, aahh 😊

Pahoittelen sinulle syvästi harmitustasi 🤣 etten ole sellainen kuten kuvittelet ikäisteni miesten olevan 😁
 
Luin lähiaikoina jostain, että muutama vuosisata sitten yksi lääkäri hallitsi kaikki lääketieteen alat sen aikaisen tiedon mukaan.
Mikä onni onkaan kohdannut tätä palstaa, kun saimme iloksemme seksin ylipapin.
Harmittelen puolestasi ettet ymmärrä kaikkea lukemaasi. Naurettavia tulkintoja taas sinulta 🙄

Minähän kerron vain ja ainoastaan omista upeista kokemuksistani puolta nuoremman, myös seksiä rakastavan, ja todella upean naisen kanssa.
 
vierailija
Ei minulle tule yllätyksenä, että naiset ovat yksiköllisiä, mutta ilmeisesti sinä kuvittelit, että mitään muutoksia ei tulisi, etkä ehkä osannut olla hänen tukenaan. Apua on kyllä saatavilla, mutta sen ei pitäisi tapahtua niin, että puoliso ei ole tukena. Mikä sellainen puoliso on, joka ei ole rinnalla "niin myötä- kuin vastoinkäymisissä"?

Luepa esim tästä.

(y)
Meinasin kirjoittaa juuri samaa, että missä mahtoi olla kumppanin oikea ymmärrys ja tukeminen? Menopaussi ravistelee hyvin voimakkaasti naisen kehoa ja jos siinä vielä puoliso herkeää ärhentelemään kukkopoikana ja vaatimaan, painostamaan seksin, niin... No, omat ratkaisunne olette tehneet. Kuitenkin setiksen kirjoituksista tulee läpi käsittelemätön katkeruus mikä sitten yritetään häivyttää jopa huumorinpuolelle menevällä yliretostelulla omista kompetensseistaan lähtien. Eihän siinä, nauru pidentää ikää. 👍
 
vierailija
Meinasin kirjoittaa juuri samaa, että missä mahtoi olla kumppanin oikea ymmärrys ja tukeminen? Menopaussi ravistelee hyvin voimakkaasti naisen kehoa ja jos siinä vielä puoliso herkeää ärhentelemään kukkopoikana ja vaatimaan, painostamaan seksin, niin... No, omat ratkaisunne olette tehneet. Kuitenkin setiksen kirjoituksista tulee läpi käsittelemätön katkeruus mikä sitten yritetään häivyttää jopa huumorinpuolelle menevällä yliretostelulla omista kompetensseistaan lähtien. Eihän siinä, nauru pidentää ikää.
Olen lopettanut jo kauan sitten palstapossun kirjoitusten lukemisen.
Hän silti jaksaa kyörätä kirjoitusteni perässä kaunaisine kommentteineen harmaana. Hän ei ikinä sulata sitä, että olin hänen entisen puolisonsa puolella. Naisparka on ollut lujilla hourupään kanssa eläessään.
 
  • Haha
Reactions: setis
Meinasin kirjoittaa juuri samaa, että missä mahtoi olla kumppanin oikea ymmärrys ja tukeminen? Menopaussi ravistelee hyvin voimakkaasti naisen kehoa ja jos siinä vielä puoliso herkeää ärhentelemään kukkopoikana ja vaatimaan, painostamaan seksin, niin... No, omat ratkaisunne olette tehneet. Kuitenkin setiksen kirjoituksista tulee läpi käsittelemätön katkeruus mikä sitten yritetään häivyttää jopa huumorinpuolelle menevällä yliretostelulla omista kompetensseistaan lähtien. Eihän siinä, nauru pidentää ikää.
Naurettavia tulkintoja ja syyttelyitä taas kerran katkerilta mammoilta. Minä olin paikalla, ette te. Ei sellaista häijyyttä kukaan jaksa, minä jaksoin 10 v lapsen takia. Joka muuten syntyi 2000 -luvulla.
 
vierailija
Naurettavia tulkintoja ja syyttelyitä taas kerran katkerilta mammoilta. Minä olin paikalla, ette te. Ei sellaista häijyyttä kukaan jaksa, minä jaksoin 10 v lapsen takia. Joka muuten syntyi 2000 -luvulla.
Ja mitä sinä itse teet? Et suinkaan ollenkaan ole katkera, etkä syyttele? Kuinka pahat rakot ja känsät sinulla onkaan alituisesta sädekehäsi hinkkaamisesta? Mielestäni et ole ottanut opiksesi kokemastasi yhtään vaan edelleen menet aivotoiminnan ollessa alapäässä. Eikä siinä, tosiasia vain on se, ettet ymmärrä naisista tuon taivaallista. Ainoastaan kapeakatseisesti palvelusalttiiden yhden asian liikkeen aasialaisedustajiston saralla.
Ja kiitos kysymästä, oma seksielämänikin kukoistaa oikein hyvin mieheni kanssa. ❤Hän kuuluukin siihen hyvin harvinaiseen joukkoon, joka osaa ajatella ja käyttää alapäässä lisäksi yläpäätään, mikä näkyy ja kuuluu ihan jokapäiväisessä elämässä niin hyvinä kuin varsinkin huonoina aikoina. ❤
 
Olen lopettanut jo kauan sitten palstapossun kirjoitusten lukemisen.
Hän silti jaksaa kyörätä kirjoitusteni perässä kaunaisine kommentteineen harmaana. Hän ei ikinä sulata sitä, että olin hänen entisen puolisonsa puolella. Naisparka on ollut lujilla hourupään kanssa eläessään.
Alepa kuule, ”lahjasi” eivät riitä hahmottamaan sitä että jälleen kerran jäit kiinni patologisesta valehtelustasi *)
Sinähän olet lukenut tasan tarkkaan kaiken mitä olen kirjoittanut 🤣🤣🤣

olen ennenkin täällä todennut että sinä olet kyllä ylivoimainen tahattoman komiikan mestari täällä, onnittelut kuitenkin siitä 🥇🏆

*) sitä esiintyy erityisesti eräällä ”n” -ryhmällä. Enkä tässä todellakaan puhu ralli-tai Y-haploryhmästä. Samoin kuin sitä, että entiset ystävät ovat kadonneet kauas, ja ännäläiset ovat hyvin, hyvin yksinäisiä. Senhän sinä tunnustitkin täällä aikoinaan.

Alepa: ”Ainoat ystäväni ovat täällä”

Surullista, mutta teikäläiset eivät tajua käyttäytymisensä seurauksia. Salen sanoin Putinille: ”Syyllinen löytyy peilistä”
 
vierailija
Ja mitä sinä itse teet? Et suinkaan ollenkaan ole katkera, etkä syyttele? Kuinka pahat rakot ja känsät sinulla onkaan alituisesta sädekehäsi hinkkaamisesta? Mielestäni et ole ottanut opiksesi kokemastasi yhtään vaan edelleen menet aivotoiminnan ollessa alapäässä. Eikä siinä, tosiasia vain on se, ettet ymmärrä naisista tuon taivaallista. Ainoastaan kapeakatseisesti palvelusalttiiden yhden asian liikkeen aasialaisedustajiston saralla.
Ja kiitos kysymästä, oma seksielämänikin kukoistaa oikein hyvin mieheni kanssa. Hän kuuluukin siihen hyvin harvinaiseen joukkoon, joka osaa ajatella ja käyttää alapäässä lisäksi yläpäätään, mikä näkyy ja kuuluu ihan jokapäiväisessä elämässä niin hyvinä kuin varsinkin huonoina aikoina.
👍
 

Yhteistyössä