Ei kun mä teen testini sillon kuin huvittaa ja ketään ei pakotettu arvuutteluleikkiin tulemaan mistäs minä tiedän milloin menkat on myöhässä jos kierrot heittää 20 päivästä 33:n
[QUOTE="aapee";29261081]Ei kun mä teen testini sillon kuin huvittaa ja ketään ei pakotettu arvuutteluleikkiin tulemaan mistäs minä tiedän milloin menkat on myöhässä jos kierrot heittää 20 päivästä 33:n [/QUOTE]
No ainakin sitte jos ei pidemmänkää mukaan ala. Ja jos sulla on noin epätasanen kierto niin ei se oviskaan ole sitte tarkka. Ehkei sulla siis nyt ole sen aika edes.
Ei luulis kenenkään persettä kaivelevan millon toiset tekee testinsä. On mulla ennestään itsellänikin 2 lasta joten tiedän miten hommat toimii. Mutta jos sinua ei kiinnosta tämä aihe niin suksi muualle
[QUOTE="aapee";29261170]Kumma ku oon vuoden noita tehnyt kymmeniä ja myt yhen päivän aikana tulee ykskaks viivanpaikat. Muuten ei ole kyllä tullut tuommoisia.[/QUOTE]
no ei tuossa ole mitään, ei siis yhtään mitään, ei edes sitä kuuluisaa viivanpaikkaa. Nothing, nichts, ingenting, nada, nanimo, niente.
Minäpä näen ei ole ennen tullut tuollaisia viivoja vuoteek. Olenkin käynyt näöntarkastuksessa ja näköni todettiin normaaliksi ja on kunnon ruutu mistä nettiä selailla.
En minä näe noissa kuin yhden viivan. Mä olen tehnyt elämässäni neljä testiä ja aina sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja aivan selvästi on kahta viivaa näyttänyt.
Mutta jos nuo ovat plussia niin onnea odotukseen!
[QUOTE="aapee";29261102]Ei luulis kenenkään persettä kaivelevan millon toiset tekee testinsä. On mulla ennestään itsellänikin 2 lasta joten tiedän miten hommat toimii. Mutta jos sinua ei kiinnosta tämä aihe niin suksi muualle [/QUOTE]
Miksi teet aloituksen jos noin ärsyttää toisen vastaukset?
Vaikuttais tossa jotain olevan. Tee aamupissasta uusi, voi näkyä jo hieman paremmin sillon.. Mulla on ollu noita ns haamuja myös jotku ruvennut vahvistumaan, toiset eivät. Joskus myös ei jaksa alkoi kiinnittyä kunnolla ja ja ei raskaus jatku vaikka alkuun viivat vahvistuisikin. Siinä se " liian aikaisin" testaamiseen harmituss onkin. Joissain testeissä tulee myös aina joku ihme viivanpaikka. Kaikkiin ei tule ja niissä sitten hailakkakin on ollut positiivinen