Näetkö koskaan "kosteita" unia kenestäkään julkkiksesta?

• Viestiketjun aloittaja taatusti harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Unieni miehet
Olen nähnyt unia Edelmannin Samulista, Ari-Pekka Nikkolasta, Jani Soinisesta, Toni Niemisestä. ...ONNEKS en sentään Matti Nykäsestä kun on niin mäkihyppääjäpainotteista tuo uneksiminen...

Juu. Sinkkuelämää-sarjan Smith on käväissyt mun unissa. Samoin Tuomas Holopainen ja Richie Sambora.
Ja olipa mulla kerran lapsi Billy Idolinkin kanssa, vaikka kyseinen artisti ei koskaan ole ollut mun mielestä millään lailla hot :LOL: .
Ja juu, Nykäsen Matin kanssakin olin unessani kerran :x .

En. Pitää olla tosi todellisen tuntuinen elokuva tai joku tilanne, että niin pääsisi käymään. Henkilö josta mä näen unia, on siis aina joku todellinen mulle.

Aika vähän kyllä on tullut nähtyä. Vain yksi hairahdus koko tämän meidän suhteen aikana, muita ei. :D

lady of the lake
No kertaalleen oon viettänyt yön Antonio Banderaksen kanssa ja toisella kertaa seurustelin Heikki Kinnusen kanssa... :whistle: Kumpikaan ei oo ihan varsinaisia suokkareita :xmas:

Eipä tule mieleen. Mun unet on viime kuun ollu täynnä duunipaikkaroskaa, siis että täytän hyllyjä, juoksen varastossa, palvelen asiakkaita. Tapahtuis siellä töissä ede sjotain muuta ku normisti, ikinä ei ole ollu yhtä tylsiä öitä kun nyte |O

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Ja olipa mulla kerran lapsi Billy Idolinkin kanssa .
Tulin vastaamaan että en, julkkiksista, mutta ko tän luin niin muistin :LOL: joo, Billy Idolista oon joskus nähnyt... :D
MUN mies! :kieh:
Sorry mä en oikeesti tienny silloin että sun unissas Billy oli sun lapses isä :ashamed: :D

Yhteistyössä