JepAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:onks toi tanssija sami saikkonen??
:X B)Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:toisella kertaa seurustelin Heikki Kinnusen kanssa...
Tulin vastaamaan että en, julkkiksista, mutta ko tän luin niin muistin joo, Billy Idolista oon joskus nähnyt...Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ja olipa mulla kerran lapsi Billy Idolinkin kanssa .
MUN mies! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:Tulin vastaamaan että en, julkkiksista, mutta ko tän luin niin muistin joo, Billy Idolista oon joskus nähnyt...Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ja olipa mulla kerran lapsi Billy Idolinkin kanssa .
Sorry mä en oikeesti tienny silloin että sun unissas Billy oli sun lapses isä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:MUN mies! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:Tulin vastaamaan että en, julkkiksista, mutta ko tän luin niin muistin joo, Billy Idolista oon joskus nähnyt...Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ja olipa mulla kerran lapsi Billy Idolinkin kanssa .
tytöt tytöt, eipäs tapellaAlkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:MUN mies! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:Tulin vastaamaan että en, julkkiksista, mutta ko tän luin niin muistin joo, Billy Idolista oon joskus nähnyt...Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ja olipa mulla kerran lapsi Billy Idolinkin kanssa .