näenköhän omiani? ;) (siirto tänne...)

nyt menossa kp 28/28-30, ja olin äsken apteekin omalla testaavinani haalean haalean haamun, mutta oon niin kuumeissani että oikeesti pelkään että silmät valehtelee!! oli siis tosi haalea..kuinkahan nopeesti uskaltais testata uudelleen? kokemuksia? :)

mitäs luulette sanoisko nää oireet mitään?
- olo että ois tulossa flunssaan, ollut nyt kolmisen päivää, lämmöt koholla normaali lämmöistä

- kuvotusta, yhtäkkiä esim. veren näkeminen tai sen haju heikottaa, mikä ei hoitaja-ihmiselle oo tähän asti ollut ongelma. myös jotkut ruuan hajut tekee yhtäkkiä pahaa..

- viime päivinä oon pillahdellut itkuun ihan kuin nappia painamalla, ja yllättynyt itekkin, esim Jussi-gaalaa katsoessa, ja saippuasarjoissa! :eek:

- seksiä ei tee yhtään mieli, tuntuu että on liian yliväsynyt..

voisko olla heti tärpännyt, on vasta yhden kierron ajan koitettu...
 
bb
No joko on tärpännyt tai ei. Mulla ei ollut mitään oireita ennen plussaa (paitsi kuukautiset jäi pois). Testaa vaikka viikonloppuna uudestaan. Ja ainahan se raskaus alkaa yhdestä kierrosta eli periaatteessa ihan sama onko yrityskierto ensimmäinen vai sadas.
 
Testaa uudestaan kp31, oireet on aika passelit mutta nyt on kuitenkin paljon tauteja liikkeellä ettei sen varaan kannattaisi laskea.

Ja kyllä, jotku onnekkaat raskautuu heti ekasta yrittämisestä.. jotku jopa vahingossakin.
 
myy
Ihan parissa päivässä voi olla jo tummempi viiva jos on positiivinen. Oireita voi valitettavasti tulla jo toivomisesta, mutta kyllä noilla kiertopäivillä voi näyttää jo ihan positiivista se testi oikeastikin. :)
 
Noni! alko itkettää tääkin että ihmiset vastaaa mulle. mä oon kyllä sekava nainen! :LOL:

sitäkin mietin että normaalisti mun on rinnat TODELLA kipeät alkaen n.vkoa ennen menkkoja, nyt ei mitään.. ja menkkakipuja/vihlovaa kipua alavatsalla ollut n. viikon... toivotaan!!! :heart:
 
tästä kyselystäni on nyt vähän aikaa, mutta onnessani on pakko tulla vielä kertoon että oon nyt eilen testannut ihan SELVÄN plussan, eli sellaisen jonka mieskin näki :D olemme kovin onnellisia asiasta!!! lähipiirille ei oikein vielä uskalla kertoo (ilmeisesti vko 5 vasta), niin saako täälä hehkuttaa?? :heart:
 

Yhteistyössä