näättekö viivan?

• Viestiketjun aloittaja piupali plau
  • Ensimmäinen viesti
piupali plau
Noniin. Näättekö te tossa yhden vai kaks viivaa? Early predictor testi. Onko tästä testistä kokemuksia?
http://aijaa.com/HofJ1K
kuva on otettu parin min kohdalla. Ja oletettu viiva näkyy edelleen. Mies sano näkevänsä sen selvästi. Viiva on ohuempi ainakin mun silmiin, kun mitä kontrolli viiva.

Ssaattaa näkyä hyvin hyvin himmeästi toinen viiva, vaikea sanoa. tee uusi testi muutaman päivän päästä.
onko kuukautiset myöhässä ?

ramonez
Näen kyllä viivan, mutta kannattaa tehdä uusi parin päivän päästä ja jollain toisen merkkisellä. Predictor Earlyllä sain samanlaisen viivan tammikuussa testiin enkä ollut raskaana. (Tai epäilin kemiallista) Seuraavasta kierrosta plussasin. Myös ystävättäreni sai viivan predictoriin vaikkei ollut raskaana, joten en täysin luottaisi tuohon testiin.

piupali plau
Kiitos kommenteista! Eilen digi näytti ei raskaana, eikä netistä tilatulla one step halppis testilläkään tullut aamulla kuin yksi viiva. Mulla on vielä muutama noita halppis testejä jemmassa, mutta odottelen nyt vielä pari päivää. Ihme homma kyllä, jos tuo ensimmäinen testi näyttää noi selvää viivaa vielä reippaasti testiajalla ilman syytä!

haamujen näkijä
Rakastan näitä viivakuvia :D Ja olen vakuuttunut mun silmiin. Näen hyvin heikosti sen toisen viivan mutta kuitenkin sen näen, että uskallan sanoa että kyllähän se plussa on. Toki haamu vielä mutta on kuitenkin ;)

vierailijadfg
Tällä palstalla kaikissa testeissä nähdään kaksi viivaa. Ihan sama vaikka olisi käyttämätön raskaustesti niin kyllä, kaksi viivaa siinä on, ihan selvästi on plussa.

En todellakaan näe tuossa kuin yhden viivan.

Yhteistyössä