Nää toiset naiset suututtaa joitakin... mites te jotka ette pelkää petetyks tulemista

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi jestas, mulla on ollut monta suhdetta enkä usko koskaan tulleeni petetyks. Nyt ei oo miestäkään, niin ei ole mitä pelätä. Sitäpaitsi mun viimisin ukko ois yrjönny jos joku sellanen nainen ketä kaikki käy jyystämässä olis tarjoutunut sille.

Mä en ymmärrä miksi tähän pettämisjuttuun pitäisi suhtautua suvaitsevasti. Mun mielestä nöppönen sanoi hienosti tossa KKK.n ketjussa muiden liittojen kunnioittamisesta ja sen sellasesta. En vaan ymmärrä sellasta itsekkyyttä ja semmosta lihanhimoa että tehdään jotakuta kohtaan väärin. Olen varmaan tosi naiivi ihminen, kun aina toivoisin että ihmiset olisivat parempia toisilleen eikä niin itsekkäitä ja kyynisiä.
no palstan mukaan myös minä olen naiivi ja sinisilmäinen tässä asiassa. mä en vaan halua kontolleni sellaista että toista ihmistä satutetaan tahallaan, en vaan ole sellainen ihminen. mä en halua olla osallisena tuottamaan sellaista kipua mitä itse olen kokenut. en vaikka se pettäjä päävastuussa onkin. mun mielestä muita ihmisiä tulee kunnioittaa.
Sama täällä!
 

Yhteistyössä