piparjuuri
Kyllä nyt voisit katsoa peiliin. Otappa luuri käteen ja kilauta tän tytön äidille. Niin asia selviää ja jos ei, teet asian tytön kanssa selväksi.Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Luen tän ketjun sitten ajan kanssa mutta meillä on nyt uusi tilanne ja täytyy alkaa miettimään pelisääntöjä...
Meillä tyttö nyt lähtenyt ekalle ja olen aina sanonut että kaverit meille tervetulleita jos vaan ollaan kotona. No, nyt sitten meille alkanut tulemaan jokapäivä koulun jälkeen tytön luokkakaveri. Hänellä on vanhemmat töissä ja ei ole iltapäiväkerhossa muiden lasten tyyliin keillä on vanhemmat työelämässä. Hän tulee nälkäisenä ja karkkirahan kanssa. Olen hänet aina syöttänyt. Oma tyttöni on sanonut että he eivät edes välttämättä leiki koulussa yhdessä mutta hän haluaa sitten tulla meille aina koulun jälkeen. Tämä tyttö ei asu edes ihan lähellä. Ja tosiaan kun tulee niin ei ole edes mitään kotiin meno aikaa. Jos pääsevät kahdeltatoista koulusta niin siinä tulee ihan tuntitolkulla meillä olo aikaa.
Nyt meillä tyttö sitten tuli kipeeksi ja oli eilen pois koulusta niin eikön tämä tyttö tule kuitenkin meille pimpottamaan ovikelloa koulun jälkeen. JA SIIS HÄN EI ASU LÄHELLÄ.
Olen toiselta äidiltä kuullut juttua että tää tyttö saattaa tulla heille illalla pimpottelemaan ovikelloa niihin aikoihin kun heillä ekaluokkalainen on aloittanut jo iltatoimet.
Eli kiva kun on kavereita ja meille saa kyllä tulla mutta tässä on nyt jotain outoa. Ja ei tää kyllä näin voi jatkua. Miksi tyttö ei ole iltapäiväkerhossa...