Näättekö unia palstasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaRLaSingeR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MaRLaSingeR

Jäsen
12.05.2007
833
0
16
Mä oon usein nähny sellasta valveunta nyt raskausaikana, kun uni on muutenkin sellasta koiran unta ja aika usein tulee mentyä suoraa koneelta pehkuihin ja sit yölläkin kun ei saa unta niin herää katsoon ketjuja, että palstailen. :D Yhtenä iltana katottiin miehen kanssa agenttileffaa ja palstailun jälkeen menin pehkuihin, niin näin unta että olin agenttina täällä palstalla ja jotain kummallista. Tästä päättelin, että pitäisikö vähemmän..... :D Mutta ei näytä onnistuvan!

Mä näin kerran sellaista unta, että oltiin palstaristeilyllä ja kaikilla oli nimikyltit kaulassa. Siis nämä nimimerkit.
Laivapoliisi vielä heitti "Häirikön" laivasta ulos. Muuta en nyt enää siitä muista, mutta hauskaa oli ;)

kyllä välillä =)
jänniä on sellaiset unet et esim en tiiä minkänäköinen on Jätkä niin näen unta jostain naisesta ja vaistoan/tiedän hänen olevan Jätkä :D
sekoilut pois...<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 00:32 The titityy kirjoitti:
Fjonga on nuoleutunut kahtena yönä minun miehen kanssa, tai siis ex kai se nyt on... :whistle:
älä vain kysy et onko se ukkos nyt täällä :laugh: :laugh:
*kaulimella päähän tuommosta ukkoa* :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 00:34 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 00:32 The titityy kirjoitti:
Fjonga on nuoleutunut kahtena yönä minun miehen kanssa, tai siis ex kai se nyt on... :whistle:
älä vain kysy et onko se ukkos nyt täällä :laugh: :laugh:
*kaulimella päähän tuommosta ukkoa* :kieh:

:laugh: :laugh: :laugh:
Sinä oot niin sissi-mimmi, ettet ees huolis tuommosta ukonkuvatusta ku toi mun ukko on, tai siis oli...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 00:36 The titityy kirjoitti:
:laugh: :laugh: :laugh:
Sinä oot niin sissi-mimmi, ettet ees huolis tuommosta ukonkuvatusta ku toi mun ukko on, tai siis oli...
mä olen pyhästi vannonut etten ota enää ukkoa riesaksi B)
ja silloin kun haluttaa jotain muuta niin mulla on omat säädöt, ne tutut ja turvalliset :whistle:

Yhteistyössä