Näättekö tämän tytön silmässä samanlaisen viirun kuin Madeleine McCannILLA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
mun mielestä kans tyttö on tosi erinäköinen. tosin hiusten väri ja kasvojen laihuus vaikuttaa... silmän viirua ei näy kun hiukset on edessä. Ihmetyttää kyllä se että tyttö puhui englantia, ja että vanhemmat eivät ole tulleet esiin. Itse ainakin tulisin! Mutta jos kyseessä oli vaikka turisteja tms tai vain ihmisiä jotka ei lue roskalehtiä ja ei siis ole kuulleet asiasta mitään!

Aika moni puhuu englantia.
En minäkään menisi yhteenkään valokuvaan minkä ottaa vieras.
Siinä ei ole mitään outoa, ettei vanhemmat halua kuvaan.

Niin kyseessä voi olla ihmisiä jotka eivät edes ruotsalaisia ole ja voivat matkata ties missä, lukematta lehtiä...

Kuvaaja on sanonut että vanhemmat puhui ruotsia mutta tyttö englantia

Missään ei ole noin väitetty.
Siellä sanottiin, että "isä" taisi puhua ruotsia.
Missään ei käy ilmi, etteivät he puhu englantia / "äiti" puhu.

Älä vääntele tekstejä ja mene asioiden edelle.

Näköjään lähes kenestä tahansa lapsesta saadaan madden näköinen :headwall:

Jos väkisin aletaan etsimään yhteisiä piirteitä niin aika monen palsta mamman tyttö muistuttaa maddea paljon enemmän kuin tämä kuvassa ollut.
Jotkut täälläkin puhuu kieliä....

Sanoinkin että puhui ruotsia ja tyttö englantia mitään muuta en väittänyt. Tämä on keskustelu palsta missä saa tuoda omia ajatuksia julki !

Sanoit että vanhemmat puhui ruotsia. Olet väittänyt että vanhemmat puhui ruotsia. Kuvaaja ei ole näin väittänyt.

Ei ole ehkä hirveän fiksua tuoda esille "omia ajatuksia" siitä puhuiko joku ruotsalaisilla messuilla käynyt henkilö ruotsia vai englantia, jos ei ole itse paikalla ollut ja paikallaolijat eivät ole asiaa kommentoineet?

Anteeksi kauheen paljon jos samoin monikossa enkä yksikössä. Kai sitä nyt omia ajatuksia saa tuoda julki. Jos menisit ulos ottamaan pikkasen raitista ilmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
mun mielestä kans tyttö on tosi erinäköinen. tosin hiusten väri ja kasvojen laihuus vaikuttaa... silmän viirua ei näy kun hiukset on edessä. Ihmetyttää kyllä se että tyttö puhui englantia, ja että vanhemmat eivät ole tulleet esiin. Itse ainakin tulisin! Mutta jos kyseessä oli vaikka turisteja tms tai vain ihmisiä jotka ei lue roskalehtiä ja ei siis ole kuulleet asiasta mitään!

Aika moni puhuu englantia.
En minäkään menisi yhteenkään valokuvaan minkä ottaa vieras.
Siinä ei ole mitään outoa, ettei vanhemmat halua kuvaan.

Niin kyseessä voi olla ihmisiä jotka eivät edes ruotsalaisia ole ja voivat matkata ties missä, lukematta lehtiä...

Kuvaaja on sanonut että vanhemmat puhui ruotsia mutta tyttö englantia

Missään ei ole noin väitetty.
Siellä sanottiin, että "isä" taisi puhua ruotsia.
Missään ei käy ilmi, etteivät he puhu englantia / "äiti" puhu.

Älä vääntele tekstejä ja mene asioiden edelle.

Näköjään lähes kenestä tahansa lapsesta saadaan madden näköinen :headwall:

Jos väkisin aletaan etsimään yhteisiä piirteitä niin aika monen palsta mamman tyttö muistuttaa maddea paljon enemmän kuin tämä kuvassa ollut.
Jotkut täälläkin puhuu kieliä....

Sanoinkin että puhui ruotsia ja tyttö englantia mitään muuta en väittänyt. Tämä on keskustelu palsta missä saa tuoda omia ajatuksia julki !

Sanoit että vanhemmat puhui ruotsia. Olet väittänyt että vanhemmat puhui ruotsia. Kuvaaja ei ole näin väittänyt.

Ei ole ehkä hirveän fiksua tuoda esille "omia ajatuksia" siitä puhuiko joku ruotsalaisilla messuilla käynyt henkilö ruotsia vai englantia, jos ei ole itse paikalla ollut ja paikallaolijat eivät ole asiaa kommentoineet?

Anteeksi kauheen paljon jos samoin monikossa enkä yksikössä. Kai sitä nyt omia ajatuksia saa tuoda julki. Jos menisit ulos ottamaan pikkasen raitista ilmaa.

Sun ajatukset = vääriä väitteitä uutisoinnista.
Kukahan sitä raitista ilmaa kaipaa... :)

Yhteistyössä