V
vieras
Vieras
Iltasanomien pääsivulla suurennos
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1739946
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1739946
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Yritin sitä kans tiirata, mutta liian kaukaa otettu kuva.
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Yritin sitä kans tiirata, mutta liian kaukaa otettu kuva.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luulisi kyllä, että tuon tytön vanhemmat olisivat jo tulleet julkisuuteen sanomaan, että kyseessä ei ole Madeleine jos ei ole...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luulisi kyllä, että tuon tytön vanhemmat olisivat jo tulleet julkisuuteen sanomaan, että kyseessä ei ole Madeleine jos ei ole...
Alkuperäinen kirjoittaja manna:mun mielestä kans tyttö on tosi erinäköinen. tosin hiusten väri ja kasvojen laihuus vaikuttaa... silmän viirua ei näy kun hiukset on edessä. Ihmetyttää kyllä se että tyttö puhui englantia, ja että vanhemmat eivät ole tulleet esiin. Itse ainakin tulisin! Mutta jos kyseessä oli vaikka turisteja tms tai vain ihmisiä jotka ei lue roskalehtiä ja ei siis ole kuulleet asiasta mitään!
Alkuperäinen kirjoittaja gg:Alkuperäinen kirjoittaja manna:mun mielestä kans tyttö on tosi erinäköinen. tosin hiusten väri ja kasvojen laihuus vaikuttaa... silmän viirua ei näy kun hiukset on edessä. Ihmetyttää kyllä se että tyttö puhui englantia, ja että vanhemmat eivät ole tulleet esiin. Itse ainakin tulisin! Mutta jos kyseessä oli vaikka turisteja tms tai vain ihmisiä jotka ei lue roskalehtiä ja ei siis ole kuulleet asiasta mitään!
Aika moni puhuu englantia.
En minäkään menisi yhteenkään valokuvaan minkä ottaa vieras.
Siinä ei ole mitään outoa, ettei vanhemmat halua kuvaan.
Niin kyseessä voi olla ihmisiä jotka eivät edes ruotsalaisia ole ja voivat matkata ties missä, lukematta lehtiä...
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Uskon että tämä kuva on jo varmasti koko maailman lehdissä.
Joten olisi melko mahdotonta ettei sitä olisi huomattu.
Lisäksi asiasta varmasti keskustellaan hyvin monella keskustelupalstallakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Alkuperäinen kirjoittaja gg:Alkuperäinen kirjoittaja manna:mun mielestä kans tyttö on tosi erinäköinen. tosin hiusten väri ja kasvojen laihuus vaikuttaa... silmän viirua ei näy kun hiukset on edessä. Ihmetyttää kyllä se että tyttö puhui englantia, ja että vanhemmat eivät ole tulleet esiin. Itse ainakin tulisin! Mutta jos kyseessä oli vaikka turisteja tms tai vain ihmisiä jotka ei lue roskalehtiä ja ei siis ole kuulleet asiasta mitään!
Niin kyseessä voi olla ihmisiä jotka eivät edes ruotsalaisia ole ja voivat matkata ties missä, lukematta lehtiä...
Kuvaaja on sanonut että vanhemmat puhui ruotsia mutta tyttö englantia
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Alkuperäinen kirjoittaja gg:Alkuperäinen kirjoittaja manna:mun mielestä kans tyttö on tosi erinäköinen. tosin hiusten väri ja kasvojen laihuus vaikuttaa... silmän viirua ei näy kun hiukset on edessä. Ihmetyttää kyllä se että tyttö puhui englantia, ja että vanhemmat eivät ole tulleet esiin. Itse ainakin tulisin! Mutta jos kyseessä oli vaikka turisteja tms tai vain ihmisiä jotka ei lue roskalehtiä ja ei siis ole kuulleet asiasta mitään!
Kuvaaja on sanonut että vanhemmat puhui ruotsia mutta tyttö englantia
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Uskon että tämä kuva on jo varmasti koko maailman lehdissä.
Joten olisi melko mahdotonta ettei sitä olisi huomattu.
Lisäksi asiasta varmasti keskustellaan hyvin monella keskustelupalstallakin![]()