Näättekö tämän tytön silmässä samanlaisen viirun kuin Madeleine McCannILLA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosin ei ole ensimmäinen kerta kun katoaminen linkitettäisiin Ruotsiin.
Tämä artikkeli oli aikaisemminkin täällä, mutta musta näyttää että siihen olisi tullut lisää tekstiä sitten viimekerran.
Tai sitten en lukenut loppuun asti viimeksi.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2676742/McCanns-Find-girl-in-Swedish-photo-she-could-be-our-missing-Madeleine.html

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulisi kyllä, että tuon tytön vanhemmat olisivat jo tulleet julkisuuteen sanomaan, että kyseessä ei ole Madeleine jos ei ole...

no niinpä! kyllä mä ainakin oikoisin heti jos mun jälkikasvua luultaisiin joksikuksi toiseksi, varsinkin siepatuksi!

mun mielestä kans tyttö on tosi erinäköinen. tosin hiusten väri ja kasvojen laihuus vaikuttaa... silmän viirua ei näy kun hiukset on edessä. Ihmetyttää kyllä se että tyttö puhui englantia, ja että vanhemmat eivät ole tulleet esiin. Itse ainakin tulisin! Mutta jos kyseessä oli vaikka turisteja tms tai vain ihmisiä jotka ei lue roskalehtiä ja ei siis ole kuulleet asiasta mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
mun mielestä kans tyttö on tosi erinäköinen. tosin hiusten väri ja kasvojen laihuus vaikuttaa... silmän viirua ei näy kun hiukset on edessä. Ihmetyttää kyllä se että tyttö puhui englantia, ja että vanhemmat eivät ole tulleet esiin. Itse ainakin tulisin! Mutta jos kyseessä oli vaikka turisteja tms tai vain ihmisiä jotka ei lue roskalehtiä ja ei siis ole kuulleet asiasta mitään!

Aika moni puhuu englantia.
En minäkään menisi yhteenkään valokuvaan minkä ottaa vieras.
Siinä ei ole mitään outoa, ettei vanhemmat halua kuvaan.

Niin kyseessä voi olla ihmisiä jotka eivät edes ruotsalaisia ole ja voivat matkata ties missä, lukematta lehtiä...

korjaan: Luin ton artikkelin ja sen miten ruotsalaista venettä ei koskaan löytynyt, voihan tossa olla perääkin, toivottavasti löytävät tyttönsä!!! Toisaalta lapso parka, jos on nyt sopeutunut toiseen perheeseen, kamala juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:

Niin kyseessä voi olla ihmisiä jotka eivät edes ruotsalaisia ole ja voivat matkata ties missä, lukematta lehtiä...

Kuvaaja on sanonut että vanhemmat puhui ruotsia mutta tyttö englantia

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulisi kyllä, että tuon tytön vanhemmat olisivat jo tulleet julkisuuteen sanomaan, että kyseessä ei ole Madeleine jos ei ole...

Luulisi että jos kyseessä olisi oikeasti Madeleine, kidnappaajat eivät olisi antaneet tytön poseerata kuvaajalle. Kuvaajahan sanoi että vanhemmat kieltäytyvät kuvasta, mutta antoivat kuvata tyttöä. Ei kuulosta kovin loogiselta jos kyseessä olisi kidnapattu lapsi.

Ihan kaikki maailman ihmiset eivät lue ruotsalaislehtiä ja The Sunia. Kuvaaja sanoi että tyttö puhui englantia, joten saattoivat olla esim. turisteja.

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Uskon että tämä kuva on jo varmasti koko maailman lehdissä.
Joten olisi melko mahdotonta ettei sitä olisi huomattu.
Lisäksi asiasta varmasti keskustellaan hyvin monella keskustelupalstallakin ;)

Onko nyt niin vaikea tajuta, ettei kaikki oikeasti ole paikassa jossa lukisi lehtiä...

Mulla on elämässä monesti ollut jaksoja, etten lue lehtiä ja ehkä kerran kuussa vilassut netistä uutiset. Ja ainakin jotkut madde uutiset olen ohittanut iiiiihan kokonaan.

Eiköhän jotkut muutkin saata olla lukematta tiettyjä uutisia ja lehtiä...
Toivotaan että joku noiden tuttu huomaa asian; ilmoittaa ettei ole madde.
Varmaan kiva löytää lapsensa/tuttunsa moisesta lehtijutusta....

Että turha vielä nuolasta, itsekin näin kuvan nyt ekan kerran ja jos en täällä 2+ kävisi, tuskinpa olisin koko kuvaa nähnytkään..

Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:

Äläpäs vääristele. Sanoi kuulleensa isän puhuvan ruotsia, äidin ei kuullut puhuvan. Voihan kyseessä olla kaksikielinen perhe, tai sitten isä puhui ruotsia koska he OLIVAT Ruotsissa (esim. jollekin messuhenkilökunnalle), ja perhe on englanninkielinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:

Missään ei ole noin väitetty.
Siellä sanottiin, että "isä" taisi puhua ruotsia.
Missään ei käy ilmi, etteivät he puhu englantia / "äiti" puhu.

Älä vääntele tekstejä ja mene asioiden edelle.

Näköjään lähes kenestä tahansa lapsesta saadaan madden näköinen :headwall:

Jos väkisin aletaan etsimään yhteisiä piirteitä niin aika monen palsta mamman tyttö muistuttaa maddea paljon enemmän kuin tämä kuvassa ollut.
Jotkut täälläkin puhuu kieliä....

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Uskon että tämä kuva on jo varmasti koko maailman lehdissä.
Joten olisi melko mahdotonta ettei sitä olisi huomattu.
Lisäksi asiasta varmasti keskustellaan hyvin monella keskustelupalstallakin ;)

Sinä USKOT että tämä kuva on koko maailman lehdissä? No kai se sitten on. Madeleine on siis koko maailman ainoa kadonnut lapsi ja koko maailma kirjoittaa nimenomaan hänestä?

Ja vielä oikein keskustelupalstoillakin. No, terveisiä vaan ja voimia Maddyn vanhemmille, kai te tämän viestin luette kun tämä on keskustelupalstalla?

Yhteistyössä