V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vessanpöntön kansi kiinni:Sä taiat aina kurkata wc-pönttöön kun vedät vessan.. Siitä se näärännäppy tulee.
Sanoo vanha kansa
Piä ny ihmeessä se kansi kiinni ku vedät, sitä vartenhan se kansi siinä on! Jos et tienny...
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Kannattaiskohan nyt kuitenkin kokeilla niitä silmätippoja, joita apteekista saaEi näärännäppy aiheuta punoitusta silmään saati rähmimistä, sorry vaan. Ja, jos ei ne apoteekin tipat auta, huomaat parin päivän päästä, niin varaat ajan lekurille, jolta tod.näköisesti saat antibioottitippoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Kannattaiskohan nyt kuitenkin kokeilla niitä silmätippoja, joita apteekista saaEi näärännäppy aiheuta punoitusta silmään saati rähmimistä, sorry vaan. Ja, jos ei ne apoteekin tipat auta, huomaat parin päivän päästä, niin varaat ajan lekurille, jolta tod.näköisesti saat antibioottitippoja.
Täytyy varmaan testata mutta kun en nyt saa niitä tähän hätään niin....
Oon havainnut hyväksi noi rintamaitotipat mutta kun on vähän hankala omaan silmään ujuttaa tissistä maitoo eikä se taida tehdä samaa vaikutusta jos lusikan kautta tipauttaa... vai pitäiskö koittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:ja ei aiheuta rähmimistä,mutta kun se näppy puhkee sielt tulee sellasta vaaleeta ja rähmämäistä eritettä
Tai ainakin mull aon joka kerta tullu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Alkuperäinen kirjoittaja vessanpöntön kansi kiinni:Sä taiat aina kurkata wc-pönttöön kun vedät vessan.. Siitä se näärännäppy tulee.
Sanoo vanha kansa
Piä ny ihmeessä se kansi kiinni ku vedät, sitä vartenhan se kansi siinä on! Jos et tienny...
Hyi saamari. No niin muuten olen siis tehnyt. Lapsilla oli taannoin kihomatoja ja jäi vähän vaivaamaan tonne takaraivoon ja olen ehkä ollut pää liian lähellä kun olen vetänyt. Oikeesti tuleeko siitä?
Alkuperäinen kirjoittaja ?!:luulin että ne kaulalla tai kainaloissa olevat pikkunäpyt on näärän näppyi! Eli mitä ne on ?