Näärännäppy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaiskohan nyt kuitenkin kokeilla niitä silmätippoja, joita apteekista saa :D Ei näärännäppy aiheuta punoitusta silmään saati rähmimistä, sorry vaan. Ja, jos ei ne apoteekin tipat auta, huomaat parin päivän päästä, niin varaat ajan lekurille, jolta tod.näköisesti saat antibioottitippoja.

Sä taiat aina kurkata wc-pönttöön kun vedät vessan.. Siitä se näärännäppy tulee.
Sanoo vanha kansa :)

Piä ny ihmeessä se kansi kiinni ku vedät, sitä vartenhan se kansi siinä on! Jos et tienny...

Alkuperäinen kirjoittaja vessanpöntön kansi kiinni:
Sä taiat aina kurkata wc-pönttöön kun vedät vessan.. Siitä se näärännäppy tulee.

Piä ny ihmeessä se kansi kiinni ku vedät, sitä vartenhan se kansi siinä on! Jos et tienny...

Hyi saamari. No niin muuten olen siis tehnyt. Lapsilla oli taannoin kihomatoja ja jäi vähän vaivaamaan tonne takaraivoon ja olen ehkä ollut pää liian lähellä kun olen vetänyt. Oikeesti tuleeko siitä?

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Kannattaiskohan nyt kuitenkin kokeilla niitä silmätippoja, joita apteekista saa :D Ei näärännäppy aiheuta punoitusta silmään saati rähmimistä, sorry vaan. Ja, jos ei ne apoteekin tipat auta, huomaat parin päivän päästä, niin varaat ajan lekurille, jolta tod.näköisesti saat antibioottitippoja.

Täytyy varmaan testata mutta kun en nyt saa niitä tähän hätään niin....

Oon havainnut hyväksi noi rintamaitotipat mutta kun on vähän hankala omaan silmään ujuttaa tissistä maitoo eikä se taida tehdä samaa vaikutusta jos lusikan kautta tipauttaa... vai pitäiskö koittaa?

mulla on ainakin silmä punottanut ku on ollu näärän näppy?! :O

Ja mulle on sanonut mummot aina et oon vieraitten miesten pyllyi katellut,et siitä tulee näärän näppy:D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

Täytyy varmaan testata mutta kun en nyt saa niitä tähän hätään niin....

Oon havainnut hyväksi noi rintamaitotipat mutta kun on vähän hankala omaan silmään ujuttaa tissistä maitoo eikä se taida tehdä samaa vaikutusta jos lusikan kautta tipauttaa... vai pitäiskö koittaa?

No, ei se silmä siitä poskelle tipu, vaikka huomiseen odottaisit. Mutta sitten mars apteekkiin...

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
ja ei aiheuta rähmimistä,mutta kun se näppy puhkee sielt tulee sellasta vaaleeta ja rähmämäistä eritettä;)
Tai ainakin mull aon joka kerta tullu:D

No ootko sä tehnyt jotain asialle, jos on semmonen tullut?

en...
oon huuhtonut vaan aamula ja illalla haaleella vedellä kasvot...
ja se lähtee ihan itsestään..
ei varmaan kauheesti kannata ronkkia silmää ettei se ala ärtyy enempää..oli siinä nyt mikä vaan..

Minulla on näärännäppy/luomirakkula silmässä alaluomessa, ensin sain antibiootit jotka eivät aittaneet juuri lainkaan, sitten kävin lääkärissä, jossa lääkäri tyhjensi näpyn luomen sisäpuolelta, mutta siitäkin on nyt ainakin 2viikkoa ja näppy on vieläkin paikallaan paitsi ei niin suurena, koska se tyhjennettiin. Millon tästä pääsee lopullisesti eroon?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja vessanpöntön kansi kiinni:

Hyi saamari. No niin muuten olen siis tehnyt. Lapsilla oli taannoin kihomatoja ja jäi vähän vaivaamaan tonne takaraivoon ja olen ehkä ollut pää liian lähellä kun olen vetänyt. Oikeesti tuleeko siitä?

hehehehhe ootko tosissas!?!?!

se rähmii ja punottaa ja on vähä turvoksissa.. eikä sitä oikeastaan paranna kun aika.. Ite oon joskus käyny hakee lääkäriltä niitä antibioottitippoja mut eipä ne oo mitään auttanu. Ei kannata kuitenkaa mennä hieroo sitä ja sitten hieroo toista silmää. Siten sen saa takuu varmasti molempii silmiin ja se vituttaa. :DD

Yhteistyössä