Naapuritalon mummeli: Echolla on liian paha ääni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äksy Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:oops: Sano mummolle että voin tulla senkin pihalle hyrisemään.

• Tykkää
Reactions: Äksy Majuri
Taitaa mummo olla sulle vaan kateellinen. :cautious:

• Tykkää
Reactions: Äksy Majuri
Nii, helmikuussa se meni rollaattorillaan mun ohi virnistellen mennen tullen ja nykyään mä meen sen ohi ilman rollaattoria vihellellen
Kyllä on mummo nyt kitkeränä. Seuraavan kerran kun verho vilahtaa niin meet kysymään että jäikö salusiini jumiin kun pitää nykiä verhoa.

Sitten kysyt että tulisko se sun luo pullakahveelle. :love:

....kohta tosin saatat huomata että joudut vaihtamaan mummolle hehkulampun, lapioimaan vähän lumia ja kohta se soittaa kun telekkari ei näytä ykköstä, että oisko antennissa vika. :ROFLMAO:

....kohta tosin saatat huomata että joudut vaihtamaan mummolle hehkulampun, lapioimaan vähän lumia ja kohta se soittaa kun telekkari ei näytä ykköstä, että oisko antennissa vika. :ROFLMAO:
..ja sitten voi tulla sekin lausahdus, etta "..et sa viitsisi tulla sen Echon kanssa hiukan hyrisemaan.."....:rolleyes:(y):D

Kannattaa tuon Echon kanssa olla hiukan varpaisillaan, sita kun tiia etta mita sen mukana oikein tulee:cautious:...toisaalta...

....

Mita sitte

:)

..ja sitten voi tulla sekin lausahdus, etta "..et sa viitsisi tulla sen Echon kanssa hiukan hyrisemaan.."....:rolleyes:(y):D

Kannattaa tuon Echon kanssa olla hiukan varpaisillaan, sita kun tiia etta mita sen mukana oikein tulee:cautious:...toisaalta...

....

Mita sitte

:)
Niin. Mä voin käydä vähän tekemässä työtä siellä mummelilla kunhan et Majuri lipsauta mua, leikkaan vahingossa mummon jalkaproteesin irti.:eek:

Mut nyt kun sä lähdet sieltä vanhasta niin se valittajamummo jää nuolemaan näppejään. :cry: Kelle se sitten valittaa?

Mummo saa nyt nenilleen.
Echon omistajalle ei valiteta kuin kerran. Se nostaa sit kytkintä. :cool:

Yhteistyössä