naapurit valittaa väärästä ihmisestä

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
siis ottaa pattiin ku saatin jo toinen ilmoitus isännöitsijältä että meiltä kuuluu meteliä ja ei kuulemma johdu lapsista vaan että aikuiset huutavat jatkuvasti. siis ite en ymmärrä koska olen 100 % varma että meiltä ei kuuluu siis aikuisten tappelun ääniä. siis ottaa oikeesti päähän että joku kehtaa valittaa ja kun ite tiedän että se ei oo totta!!!! oon soittanu isännöitijälle ja asian selittänyt ja se aikoi vielä selvittää asian, ihmetyttää todella!!! meidän pitää tästä kuiteski muuttaa syyskuulle pois koska kirjeessä niin lukee eli pikkasen kiire tulee jos asiat selvinee huonosti!!! nyt v.ituttaa kyllä ja paljon.... kiva ku pitäs kohta vauvanki synytä niin saa heti muuttaa pois!!!! voikohan tämmösestä asiasta tehdä ns. vaik poliisi asian jos tiedän olevani oikeessa? kokemuksia?

Meillä asui tuossa naapurihuoneistossa vuosi sitten kaksi 16v tyttöä ja niiltä tuli yks kerta lappu, että jos mun mies voisi lopettaa niitten ovikellon soittamisen öisin. En puuttunut tähän asiaan mitenkään, kun mieskin sanoi, ettei tod. ole käynyt soittelemassa kenekään ovikelloa. Meni tovi, kun taas kilahti lappu luukusta, että seuraavaksi ottavat yhteyttä poliisiin, jos pimputtelu ei lopu. Menin tuohtuneena niitten ovelle ja kysyi, että koska sitä ovikelloa on viimeksi soitettu ja tytöt sanoivat, että viime yönä muutamia kertoja. Sanoin, ettei kyllä ole mun mies, kun nukkui kiltisti mun vieressä koko yön. Ja tuskin kolmekymppistä kiinnostaa 16v tytöt. Tytöt vaan ajatteli, että sen on pakko olla mun mies, koska asutaan naapuriasunnossa ja siitä on niin lyhyt matka lähteä pimputtaa heidän kelloaan. Myöh. kävi ilmi, että asialla olivat olleet kolmoskerroksen soluasunnon parikymppiset pojat.
Eli juntteja on... :headwall:

no juu. mä sain kerran isännöitsijältä varoituskirjeen. mulla on kissoja, mutta ne on täysin sisäkissoja. naapurin kissalla taas oli tapana olla mun ulko-oven läheisyydessä päivystämässä, tästä joku oli sitten päätellyt että se on mun kissa. varoitus oli siis irrallaan kulkevasta kissasta joka oli nukkunut jonkun tyhjissä lastenvaunuista. vähän keitti kun kissa ei todellakaan ollut minun. otin sitten selvää kuka on valituksen tehnyt ja kävin sanomassa että nyt kyllä haukut väärää puuta, että minun kissani eivät ulkoile. no, eipä sitä varoitusta sitten saatu poistettua ja onneksi olin jo muutenkin muuttamassa pois siitä asunnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Eikös kirjalliseen varotukseen tarvita useamman kuin yhden naapurin valitus?
ei ainakaan mun tapauksessa tarvittu, eikä valitusta pystynyt poistamaan vaikka valittajakin ilmoitti isännöitsijälle että kissa jota valitus koskee ei olekaan minun.

Mielenkiintoista
"Hauskaa" sinänsä, että joissakin taloyhtiöissä noihin valituksiin suhtaudutaan noin.

Meillä, kun valittamisen aihetta oli ja tasan tarkkaan varmasti naapurista, tehtiin varmaan sata valitusta, mutta ei niillä ollut mitään merkitystä. Naapuri tupakoi rappukäytävässä sekä yksin että kavereineen, piti rappukäytävää henkilökohtaisena varastonaan (säilytti siinä käytöstä poistettua ammettaan, ylimääräisiä mattoja (jotka oli olleet kuukausi tolkulla ensin pihalla ja siellä kastuneet läpimäriksi, märkinä sitten toi ne rappukäytävään), pissitti koiransa rappukäytävään ja hissiin jne.

Eli aihetta oli valittaa, mutta valituksilla ei ollut mitään merkitystä.

minä
Kyllä meidänkin entisessä talossa tarvittiin useamman naapurin nimet siitä että häiriötä on ollut ja lopuksi oltiin oikeudessa setvimässä asiaa,olin todistamassa ja saivat häädön ja se meno siellä naapurissa oli ihan hirveetä,ei mitään pikku riitelyä.

Asuttiin vuokralla yksityisellä kun vanhin poika oli ihan vauva. Sillä asuntoalueella oli hullu talkkari joka kyttäsi tupakoitsijoita ja varsinkin vuokralla asuvia sellasia. Useamman kerran kyseinen mies tuli ovelle huutaa, että meiltä heitetään tumppeja parvekkeelta alas, joka ei ollu totta. Sitte kun sille ei avannu enää ovee, ni se kanto pihalta löytämänsä tumpit meijän postiluukusta sisälle. Ajattelin joskus, että syötän sen kuivan äijän meijän koiralle.

Mä kerran sain myös täysin aiheettomia valituksia 2-kerroksisessa rivitalossa asuessani (opiskelijasolu). Naapuri kävi monta kertaa raivoamassa että pidän meteliä, eikä uskonut kun sanoin että enkä pidä, ei ole edes radiota päällä... :/ Kävi valittamassa jopa silloin kun en ollut kotona ja huone siis täysin hiljainen varmasti, eikä uskonut kun kämppis sanoi että en ole ollut pariin päivään edes paikkakunnalla. :kieh: Todettiin sitten itse (naapuri ei tätä ikinä uskonut) että melu tuli asunnosta joka oli alakerran naapurin vieressä, jotenkin putkia/liesituulettimia pitkin kulki niin että kuulosti tulevan meiltä. En tuolla pitkään asunut, niin että jäi homma selvittämättä, mutta harmittihan se kun ihan turhaan syyteltiin. :kieh:

Yhteistyössä