Naapurit tAAS!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
|O Hirveä huuto kuului koko yön. Naapurilla oli kylässä joku nainen (ei se vakituinen) vaan joku muu, mukanaan joku toinen mies ja kaksi lasta. Ja se nainen huusi mitä eläimellisimmällä äänellä "olenko sulle valehdellut häh" ja tavaroita paiskottiin. Tätä kesti varmaan jotain tunnin ja se naapurin äijä huusi myös.

Lopulta tää täti lähti perheineen ja lähtiessään peruutti toisen auton konepeltiin aika näyttävästi.

Miksi joku huutaa ku hyeena, paiskoo ja riehuu, vaikka on pienet lapset siinä? Käsittämätöntä. Talteen meni tätin rekkari, koska ei kirjottanut rutatun auton tuulilasiin lappua.

Myöhemmin yöllä se naapurin ukko vielä kiroili ja junttas asunnossaan. |O

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
voi jumalauta siinä taas ollu naapureilla palat tallessa! siis naapurilla VIERAAT alkanu paiskoo tavaroita? ihme meininkiä! hyvä ku otit rekkarit talteen.

No niin, siis joku ihan kipee ihminen vrmaan. Vois kai ajatella et muut haluu nukkuu ja huutais vaiks päivällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
tuommoinen meno päällä ja tiesit (?) että lapsia paikalla?

mä olisin soittanut poliisit tjn :|

Ei kuulunut itkua. Ja mies sanoi mulle että sillä naisella oli lapsia, kun oli nähnyt pihassa, mutta mä en oikeen uskonut, enneku näin ku ne lähti autolla. Ja ku ei kuulunut mitään "au au". äh, tonne ollaan niin monesti soitettu kytät ja ne tulee aina, kun huuto on jo loppu.

Olis pitänyt soittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
mahtokohan muija olla myös juovuksissa kun lähti ajelemaan. Mä luulen että oli. Poliisit oisin jo tuolloin soittanut perään!

Mä sanoin miehelle, mutta se meinas, ettei siitä oo apua, kun ei tiedetä mihin päin ne ajo. Mua väsytti ja nukahdin herätäkseni naapurin jyskytykseen hetken päästä.

Yhteistyössä