Naapurit syöttää herkkuja lapsille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
et todellakaan ole nipo.kun ei puhe mene perille,"keksi" lapselle jokin ruoka-aine allergia.sano että saa voimakkaan reaktion pienestäkin määrästä.allergiaan vedoten kiellät heiltä lapsesi ruokkimisen/herkuttelu tuokiot

En jaksa lukea kaikkia viestejä mut ymmärrän sua täysin. Meidän naapurissa asuu mun lapsen kaveri (6v) joka saa syödä aina herkkuja kun huvittaa. On kyllä aika pulskakin.. Meille on usein tullut kylään karkkipussi taskussa, vanhempansa antavat kokonaisen pussin mukaan kylään! Ja meillä itsellä on karkkipäivä kerran viikossa. Inhottaa sit olla nipottava äiti kun en anna mun lapsille lupaa syödä karkkeja eikä kyllä se vieraskaan saa karkkejaan syödä meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Ap, oisko tuossa semmoista takana, että naapurin mammat antaa omilleen herkkuja ja eivät sitten ilkeä jättää siun lastasi ilman? Tämä tullee ekana mieleen.

Niin se voi tietty olla, mut mä en näe mitä epäselvää siinä on, kun tyttö itse tietää ettei saisi ottaa, ja ne mutsit tietää etteivät saisi antaa..

onko lapsella allergioita? kerro niille naapurin tädeille siitä.
Minä itse tarjoan kaikenlaista tasapuolisesti omille ja vieraille. on voisi omillani herkkuaj tarjota ja olla antamatta naapurin lapselle.

Yhteistyössä