Naapurit polttaa pilveä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja örks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Tipauta lappu nimettömänä luukusta missä kirjoitat että haisee rappu että kannataa tuulettaa asuntoa ettei tule poliisit yms pian käymään että ihan vinkkinä.-

Luulempa jos sanoo " voitteko mennä ulos tai edes tuulettaa sen pilven polttelun jälkeen" ni säikähtäävän sen verran, että haju häviää :p

Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Joo

Myös humalassa kaupungintalon nurkalle virtsaaminen on kiellettyä suomessa.
Ei siitä kukaan normaali ihminen poliisille soita.

Eikä siitä että näkee jonkun ajavan ylinopeutta, esim ohittaa sinun auton selkeällä ylinopeudella.

Yrittäkää olla edes johdonmukaisia noissa naurettavissa moraalin puuskissanne.

mistä sä sen tiedät jos soitolla saadaan kasvattaja kiinni joka myy myös lapsille. Ja olen soittanut poliisille minut ylinopeutta ohittaneesta, siellä se oli pysäytetty 3km päässä. seuraavan päivän lehdessä oli että 2,9 promillen höyryt oli hönkäissyt mittariin.

no jos sillä soitolla saadaan kiinni se suorastaan myyttinen "kasvattaja joka myy lapsille", niin siinä tapauksessa tietysti :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja örks:
Kerrostalossa siis asumme, ja koko rappu haisee aivan kamalalle. Jos noi naapurit saatuvat kulkemaan rapussa samaan aikaan, meinaa happi loppua kun tyypit haisevat niin pahalle.
Olen nähnyt omin silmin heidän pössyttelevän, ja hajun tunnistan kyllä, valitettavasti.
Mitenhän pitäisi toimia, että asiaan tulisi muutos? En taida uskaltaa heille asiasta mainita, on sen verran epämääräistä sakkia.
Mulle siis muuten aivan sama mitä polttavat, mutta tässä hajussa on todella inhottava kulkea ja olla.

Olet nähnyt heidän pössyttelevän? Mistä sä tiedät mitä ne tupruttelee?

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
oletko kuullut poliisista joskus?

Poliisista? Oi ne luottettavat, kunnolliset poliisit, jotka pitävät meistä huolta ja meidät turvassa.

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2010/02/1048572

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kerrostalossa siis asumme, ja koko rappu haisee aivan kamalalle. Jos noi naapurit saatuvat kulkemaan rapussa samaan aikaan, meinaa happi loppua kun tyypit haisevat niin pahalle.
Olen nähnyt omin silmin heidän pössyttelevän, ja hajun tunnistan kyllä, valitettavasti.
Mitenhän pitäisi toimia, että asiaan tulisi muutos? En taida uskaltaa heille asiasta mainita, on sen verran epämääräistä sakkia.
Mulle siis muuten aivan sama mitä polttavat, mutta tässä hajussa on todella inhottava kulkea ja olla.

Viimeksi eilen näin. Ja haistoin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Viimeksi eilen näin. Ja haistoin.

=D

Minulla on myos seinanaapurina pilviveikko - ja mukava veikko onkin! Rento nuorimies joka pitaa huolta omista asioistaan ja antaa toisten tehda samoin. Aina iloisesti tervehtii kun tavataan ja tarjoutuu kantamaan ostoskassit raput ylos. Lapset tykkaa siita myos.

Aika lailla siella on viikonloppuisin porukkaa vaan ei minkaanlaista moykkaa, sotkemista, ongelmia.
Hyva naapuri eika ainoastaan minun mielestani.

Mika ongelma se on etta rapussa saattaa ruoho tuoksahtaa? Vahan suvaitsevaisuutta ja laajakatseisuutta asioiden suhteen.
Voithan ystavallisesti ilmoittaa etta haju joskus hairitsee. Takaan etta suhtautuvat asiallisemmin kuin mikaan juoppoporukka ikina!

Alkuperäinen kirjoittaja mmsh:
Minulla on myos seinanaapurina pilviveikko - ja mukava veikko onkin! Rento nuorimies joka pitaa huolta omista asioistaan ja antaa toisten tehda samoin. Aina iloisesti tervehtii kun tavataan ja tarjoutuu kantamaan ostoskassit raput ylos. Lapset tykkaa siita myos.

Aika lailla siella on viikonloppuisin porukkaa vaan ei minkaanlaista moykkaa, sotkemista, ongelmia.
Hyva naapuri eika ainoastaan minun mielestani.

Mika ongelma se on etta rapussa saattaa ruoho tuoksahtaa? Vahan suvaitsevaisuutta ja laajakatseisuutta asioiden suhteen.
Voithan ystavallisesti ilmoittaa etta haju joskus hairitsee. Takaan etta suhtautuvat asiallisemmin kuin mikaan juoppoporukka ikina!

Toivottavasti oot oikeassa :) Rapussa ei tuoksahda, eikä vaan välillä. Haisee ihan jatkuvasti :x
Nyt talvella haisee enemmän kun aiemmin, en tiedä johtuuko se siitä, ettei tule tuuletettua kuten lämpiminä vuodenaikoina.. Saa nähdä, ehkä kestän vielä vähän aikaa, ja pohdin asiaa myöhemmin.

Mitä enemmän porukkaa polttaa pilveä, sitä enemmän löytyy kysyntää, ja sitä enemmän kasvatetaan kotimaassa, mikä vähentää salakuljettamista tullin läpi, mikä vähentää ulkomaisen rikollisuuden tukemista. Kuka vain voi kasvattaa pilveä kotona, eikä tarvitse olla edes mikään rikollinen. Esim Coloradossa valtio myy kannabista, jolloin rikollisten tuotto vähenee. Ite nään pilven polttamisen vaan hyötynä kuin haittana.

Hajusta voi tietenkin valittaa, en itekkään tykkäis

[QUOTE="...";30539321]On tainnut yksi ja sama pössyttelijä vastailla useamman kerran tähän ketjuun. :)[/QUOTE]

Enpä usko kun ottaa huomioon että aika moni suomessa on kokeillut kannabista...

Väestökyselyiden mukaan kannabista on joskus elämässään kokeillut noin 700 000 suomalaista. Vuoden aikana käyttää noin 200 000 ja kuukauden aikana noin 60 000. Päivittäiskäyttäjiä on noin 6 000–8 000. Kannabista käyttävät eniten 25–34-vuotiaat. Vuosina 1975–1984 syntyneistä kannabista oli kokeillut kerran 35 prosenttia.

Lähde Thl.fi

Kannabis on lounnontuote. Olen sitä mieltä, ettei kukaan ole oikeutettu sanomaan siitä pahaa sanaa, ennen kuin on itse kokeillut. Kemiallisesti tuotetut aineet ovat asia erikseen, ja toki luonnostakin löytyy voimakkaita aineita joita en kaikille suosittelisi.

Yhteistyössä