naapurit+kissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissa

Jäsen
23.08.2004
47
0
6
meillä on 8kk vanha kissa ja meille on muuttanu pari kuukautta sitten uudet naapurit ja ne ottaa meidän kissan sisälle vaikka olemme sanoneet että sitä kissaa ei oteta sisälle... asumme omakotitalo alueella (maalla) jossa kissat on aina saaneet mennä vapana ulkona.... mutta meidän kissa on nyt ruvennu vallan olemaan naapureilla ja jopa silloin kun NAAPURIT EI ITSE OLE KOTONA... ja puhetta ei usko... mitä teen? onko jollakin hyviä neuvoja... en kuitenkaan haluais naapureiden kanssa riidelläkään kissasta... naapureilla on myös omakin kissa... eli siitäkään se ei voi olla kiinni=) vastauksia kiitos!

Hmm..aikasta hankala tilanne. Toisaalta on kyse teidän lemmikistä ja naapurisovusta,mutta toisaalta taas kissa on näköjään valinnut oman kotinsa itse...eli vissiin tykkää oleilla naapurissanne paremmin.(tuskin naapurit pitää kissaa heillä vasten sen tahtoa)

Itse varmaan vastaavanlaisessa tilanteessa nielisin tilanteen ja kysyisin että haluaako naapurinne sen teidän katin itselleen kokonaan ja jos haluavat niin hommaisin uuden hiirenpyytäjän.
Kyllähän sitä kissaa sitten kuitenkin siinä teilläkin näkyy kun samoissa pihapiireissä kulkevat...eipähän teillä menisi rahaa kissanruokiin ynm.

Toinen vaihtoehto on että pidätte kissan yhteisenä naapureidenne kanssa..kissa oleilisi aina siellä missä tahtoisi.

En viitsisi välttämättä naapurisopuakaan rikkoa kissan takia. :/

Kissat on taipuvaisia opportunismiin. Jos naapuri tarjoaa sille hyvät sapuskat niin sille tielle jää kissa. Kai olette myös kieltänyt naapureita syöttämästä kissaa?

Jos haluatte kissanne pitää niin helpoin vaihtoehto taitaa olla pitää se sisällä.

Yhteistyössä