M
muupäämää
Vieras
Naapurit häiriköi vauvaa ja myös isompia lapsia.Ruoho leikataan joka päivä,aina silloin,kun vauva nukkuu,tai menet itse pihalle rentoutumaan.Leikkuri on erittäin kovaääninen.Meteli loppuu kun menet sisälle ja ailkaa taas kun takaisin ulos.Puita poltetaan ja ties mitä muuta moskaa,haisee ihan järkyttävältä,aina kun lapset menee pihalle.Savu siis laskeutuu suoraan meidän pihaan.Kovaäänistä musiikkia soitellaan kauneimmat kesäpäivät läpeensä,joskus öisinkin.Ruohoa leikataan myös aidan takana,pihamme vieressä vaikka 3 tuntia jos meillä on vieraita,siis työnnellään leikkuria edestakaisin.Melua kuuluu siis yleensä vain silloin,kun meillä lapset ulkona tai vauva vaunuissa pihassa.Asumme rauhallisella omakotialueella,jossa ei muita häiriköiviä naapureita.Tämä kiusanteko on jatkunut yli kymmenen vuotta.Koskaan emme ole häirinneet,kiusanneet naapuria itse.Naapurimme ovat n.kuusikymppisiä ja parikymppinen poika.Kaikki häiriköivät.Itse rakastamme luonnonrauhaa ja hiljaisuutta.Myös mootorisahaa käytetään häiritsemiseen...