Naapurissa on pileeeeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Kiva että poliisitkin sentäs bilettää tai niitten lapset :D Uskaltaa naapuritkin sitten ihan luvan kanssa joskus bilettää eiks niin :D

No täällä on kyllä tosi jees poliisit muutenkin(ihme kyllä :D )
Ja naapurit muutenkin (ihme sekin)
Mut ois noi saanu viel hetken valvoa et oisin uskaltanut tupakille kaikessa rauhassa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Meitin naapurin mopopojat kans jo hiljeni..Saapi käydä rauhassa tupakilla :)

Mä olen kans jo ties kuinka monta tuntia ollut menos nukkumaan mut mut mut...Ei kerkii :xmas:

No mä käyn kuiteskin ainakin sillei pikaseen ennen nukkumaan menoa, eli ihan just :D
Kolmonen nousee ennen kasia, se on fakta.
Tai viimeistään kakkonen nousee ennen kolmosta ja herättää kolmosen joka herättää ykkösen joiden meteli herättää mut.
Eli viimestää kasilta, juu nou :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Mä olen kans jo ties kuinka monta tuntia ollut menos nukkumaan mut mut mut...Ei kerkii :xmas:

No mä käyn kuiteskin ainakin sillei pikaseen ennen nukkumaan menoa, eli ihan just :D
Tai viimeistään kakkonen nousee ennen kolmosta ja herättää kolmosen joka herättää ykkösen joiden meteli herättää mut.

Jees,hiffasin :D Meitin pötkö herää viimeistään klo9. Mut siihen on viel aikaa :D

Jees,hiffasin :D Meitin pötkö herää viimeistään klo9. Mut siihen on viel aikaa :D

No meillä se isoin auts lienee just siinä kun pitäs vähän again siivota paikkoja, hoitaa aamujutut jne ennen 12 kun vieraita tulee AGAIN!!!
Mikä Hido siinä on et kaikki ei ikinä voi tulla samana päivänä vaan pitää lappaa monena eri päivänä!!!
Tosin hyvä et ees joskus tulee, kun osa ei vaivaudu ollenkaan vaikka lapsen kummi olisikin |O :headwall:
onko se kerran vuodessa ihan oikeesti niin &¤"%&¤!" Paljon pyydetty et kummilasta vois nähdä?????
Yksi kerta??
Vuosi????
)(&!(#/%#&%#%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiitos :saint:

Hei tack ja sillei B) :hug:
Ois voinu fiksumminkin valita aikanaan..
Mut no..
Hyvät yöt kaikille, mä ehkä meen nukkumaan ja ehkä jaksan huomenna loput vieraat kestitä törkeen huono tekohymy nassulla :heart: :wave:

Hei tack ja sillei B) :hug:
Ois voinu fiksumminkin valita aikanaan..
Mut no..
Hyvät yöt kaikille, mä ehkä meen nukkumaan ja ehkä jaksan huomenna loput vieraat kestitä törkeen huono tekohymy nassulla :heart: :wave:

Hyviä öitä! :wave:
Vittumainen virne huome naamalle.Kyllä se siitä. :xmas: :D

Yhteistyössä