Naapurissa on pileeeeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Taitaa olla toi poliisin talo, pitäiskö mennä sanomaan et oisivat vähän hiljempaa :whistle:
Se meinaa kuuluu makkariin missä muksut nukkuu...
Mut eipä toi heitä tunnu häiritsevän, mäkin koen ton hyödylliseksi kun uskallan tupakalla käydä kun tiedän et ne on hereillä :laugh: :snotty:
Enkä taas päässyt ennen kahta nukkumaan, puoli kolme ois nyt tavoite..

Voi voi.. pidä itsekin niitä bileitä niin ei tarvi täällä narista.. ihan varmasti pidätkin :) ja mee valittamaan jos aihetta on ja teiltä ei koskaan kuulu ääntä!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ????????:
Voi voi.. pidä itsekin niitä bileitä niin ei tarvi täällä narista.. ihan varmasti pidätkin :) ja mee valittamaan jos aihetta on ja teiltä ei koskaan kuulu ääntä!!!!!

Ei meillä mitään bileitä oikein viitsis pidellä kun mukeloista ainakin se yksi aina kotosalla :)
Ehkä sitten jooooskus :D
Ja jos osaat lukea ni varmasti huomasit et laitoin et siitä on mullekkin hyötyä...
Toisten pitää aina vaan päästä vinkumaan joka asiasta, voi..
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
meillä nokialla kuulu taas laukaus.

poliisit on suojakilpien kanssa menny jo pitkin poikin koko päivän ja poliisikoira on ollu myös etsinnöissä.

:(
täällä onneksi on kohtuu turvallista, tai no mä säpsin joka äänestä toisinaan :)
Toista oli kun Lahdessa asui, ei sekään niin kamalan kiva paikka olla..

Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:

poliisit on suojakilpien kanssa menny jo pitkin poikin koko päivän ja poliisikoira on ollu myös etsinnöissä.

Oikeesti Nokialla tapahtuu kovasti, mun yks likkakaveri asuu siellä ja aina jotain menossa :/

juu näin on :/

Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:

Oikeesti Nokialla tapahtuu kovasti, mun yks likkakaveri asuu siellä ja aina jotain menossa :/

juu näin on :/

Kovat on tapsan tahtien jatkot. Siä taas männärit ammuskelee.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
No nynne meni nukkumaan...
Tai ainakin sisälle..
Eli en uskalla enää tupakalle tän jälkeen enkä pääse kuokkimaankaan :( :xmas:

Et uskalla mennä tupakalle jos naapurissa ei ole bileitä, joiden vuoksi et saa unta?
sipuli, missä oikein asut? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
No nynne meni nukkumaan...
Tai ainakin sisälle..
Eli en uskalla enää tupakalle tän jälkeen enkä pääse kuokkimaankaan :( :xmas:

Et uskalla mennä tupakalle jos naapurissa ei ole bileitä, joiden vuoksi et saa unta?
sipuli, missä oikein asut? :xmas:

pöh, mun nukkumaan menemättömyys on ihan omaa tyhmyyttä, ei siitä sovi naapureita syyttää :saint:
mut meidän pihavalo on tehnyt tiltin ja takapiha on ihan yhtä pimee!
Mut se pointti on et asun korvessa, vimonen baari sulki ovensa tossa 2 :saint:
Se paikka mistä stephen King repis hullut ideat kirjoihinsa :xmas:

Yhteistyössä