naapurintyttö kylässä

Miehen mielestä olen ihan tyhmä. En tykkää kun uusi naapurintyttö 18 v. pitää olla aina iltakävelyllä mukana. Eilen illalla mies kutsui tytön iltateelle. Kello oli yhdeksän illalla. Miehen mielestä ihan ok että mä laittelen lapsia nukkumaan siinä samalla.
Lapset tietty villiinty eihän ne malta mennä nukkumaan kun uusi ihminen kotona. Pienempi 1,5 v. nukkumassa puol kakstoista. Tyttö lähti jotain kymppiuutisten jälkeen. Mä olin sanonu siihen mennessä jo miljoona kertaa hyvää yötä, nähdään huomena yms. Tänä aamuna siippa jo katteli mitä leffoja tulee että vois kutsua tytön katsomaan illalla samalla kun mä taas laittelen lapsia nukkumaan... |O Mä olen varmaan tyhmä ja epäsosiaalinen kun en oikein tykkää?
 
Moi.Itselleni tuli miehesi käytöksestä mieleen että olisiko hän ihastunut tähän tyttöön ja koska ei halua aiheuttaa sinussa mitään epäilyksiä niin kutsuu sitten tämän tytön teille että voi olla hänen kanssaan hyvällä omallatunnolla siinä sinun silmien alla.

Hyvähän se on että haluaa pitää yllä naapurisopua mutta jos tyttö majailee teillä jatkuvasti miehesi pyynnöstä ja jos sinusta tuntuu että tytöstä on tullut/tulossa kolmas pyörä teidän elämässä niin epäilisin kyllä miehellä olevan jotain sutinaa tämän tytön kanssa.Vai luuletko että kyseinen käytös tulisi esiin jos naapuriin olisi muuttanut keski-ikäinen mies ja miehesi vain hyvää hyvyyttään haluaa järjestää naapurille jotain yhteistä tekemistä?

Tämä siis minulle tuli ekana mieleen ja kyllä minäkin alkaisin ärsyyntyä samassa tilanteessa!
 
Minusta ei olisi ok jos mieheni pyytäisi naapurin 18v. tyttöä meille iltaisin lasten nukkumaan menon aikaan. Ja ihmettelisin kovasti jos kutsuisi päiväselläkin. Voihan se mies vaihteeksi laittaa lapset nukkumaan jos on tekemisen puute iltasella.
 
Mam

No aika erikoista. Tuollaiselle kannattaa pistää loppu ennen kuin pitemmälle jatkuu. Sinulla on oikeus sanoa painava sanasi ketä kotiisi ja muutenkin seuraanne saa milloinkin tulla. Kiitos myös vastauksestasi minulle.
 
Kiitos vastauksista! Piti saada purkaa kiukkua. Olette ihan oikeassa kaikki, kun vain saisi vielä arkielämässä toimimaan nämä asiat. Ton mun miehen kanssa pitäisi aina jaksaa olla niin pitkäpinnanen, kärsivällinen, silleen vaan ovelasti muka johdatella, riitelemällä en ole kertakaan saanu mitään juttua eteenpäin. Vaan kun ei jaksaisi, kun on 2,5 v. ja 1,5 v. lapsetkin, ton 41 v. kanssa yhtälailla vääntää rautalankaa...
 
Mutta vielä ei kannata heittää kirvestä kaivoon,tee hienovaraisesti selväksi(jos nyt yhteenkään mieheen hienovaraisuus tehoaa B) )että voitte kyllä olla ystäviä tämän tytön kanssa ja kylässä voi käydä mutta sinultakin voisi kysyä joskus koska voi tulla jne..lasten iltatoimien aikaan ei mielestäni ole yleensäkään paras mahdollinen kyläilyaika.

Ehkä miehelläsi on jonkunsortin keski-iän kriisi,joka toivottavasti menee itsestään ohi.Yrittäkää rakentavasti keskustella asiasta,luulisi ettei hän siitä suutu koska onhan se sinunkin kotisi!Toivotaan että tilanne ratkeaa molempien kannalta tyydyttävästi ja mitään kriisiä ei tuosta alkaisi kehittyä! Tsemppiä teille,ehkä tämä on teille nyt se vaihe jossa suhteen laatua ja kestävyyttä kokeillaan =)
 
Olette kyllä kivoja kun kannustatte. Valitettavasti miehen kanssa puhuminen ei ole onnistunut (koskaan). Mies ei jaksa kuulla mun 'väpätystä' ja mä olen kuin kivirekeä vetäisi perässä kun käyttäydyn niin huonosti kun tulee se tyttö kylään. Mä siis vaan menen jonnekin muualle ja annan olla miehen vieraineen ihan rauhassa. No huh,huh... itse asiassa se tyttö on ihan kiva ihminen,
puoliksi ulkomaalainen ja siis tulee isosta perheestä, missä aina paljon
ihmisiä ympärillä. Pitää siis tämmöstä varmaan ihan normaalina, mutta ei musta ole kiva, kun iltakävelyt perheen kanssa ja kauppareissutkin käydään nykyään "porukalla". Mies taas... no joo... pakkohan se on aikuisen ihmisen antaa tehdä nuo omat päätöksensä, mutta jos lapsia ei olisi ja tätä taloa lapsille niin oltaisi jo menossa. Luulen, että ennustus yhteiselle tulevaisuudelle ei ole kovin hyvä. Kiitos kuitenkin vastauksista.
 
Valitettavasti täytyy todeta, että miehelläsi on aika huonot eväät teidän avioliittoon. Aika alkeellinen viritys.... :(

Itse hankkiutuisin nopeasti pariterapiaan, jos haluaisin kyseisen suhteen pelastaa! :x
 
miehenä pakko mainita todella outoa...jos ukkosi haluaa naapurin olevan perheesikin parissa...mielestäni ihastuksen peittelyä...eli tarkoitan hän koittaa teidät tututustumaan toisiinsa,jolloin"hyväksyt" hänet ja ajattelisit ettei mitään tapahtuisi.ns.ystävyyden verhoama epätodellisuus
 
Kyllä mula menisi teet vääräänkurkkuun jos mies kutsuisi naapurintyttöä kylään harva se ilta. Oletko kysynyt miksi hän haluaa tavata tyttöä, ja kertonut että sä et niinkään välittäisi?
Mun mielestä vierailijoista, on ne sitten miehiä tai naisia, niin sovitaan yhdessä.
Tsemppiä selvittämiseen!
 

Yhteistyössä