vieras
Et ole yhtään tiukkapipoinen, en minäkään tykkäisi yhtään jos 3 vuotta vanhempi olisi tuollaisia ehdottanut. Mun lapsuudessa asiat olivat toisin. Muistelin vain, että tuon ikäisinä alkoivat asiat minullekin valkenemaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä oon ohjeistanut, että poika saa omassa huoneessaan yksin tutkia ja muistaa pestä kädet sen jälkeen. On vaikeaa suhtautua tollasiin asioihin nyt yhtäkkiä, kun itse mieltää ne teinien touhuiksi. Olen ehkä väärässä ja liian tiukkapipoinen. Mutta mun mielestä ei pippeliä ja peppua saa julkisesti näytellä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja sinä olet normaalin perikuva varmaan, ja minä nyt outo. Ihan normaaliksi kasvoin, pointtini oli, että uteliaisuus on kai normaalia? Ja mainitsen vielä, että mitä minä tein lapsena ei ollut oma idea, vaan toisen yllyttämänä, mutta en katso sitä silti pervoksi touhuksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä minulle tullut mieleenkään tehdä tuollaisia juttuja! Eikä kenellekään muullekaan, jotka tunsin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:^Jos tämä poika on nähnyt vanhempiensa seksitouhuja, niin onko tuo niin omituista, että on enemmän kiinnostunut seksijutuista kuin sinun poikasi ap? Ihan normaalilta vaikuttaa. Kyllä mekin pikkutyttöinä ja ala-asteikäisinä tehtiin vaikka mitä. Näytettiin omat ja mun kaveri jopa näytti mulle miten hieroksia sieltä jalkovälistä ja vaikka mitä. Älä ala leimaamaan pervoksi noin pientä.