Naapurinpoika oli ehdottanut mun pojalle metsässä, että hiplailisivat toistensa pippeleitä!!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mun poika ei ollu suostunu, sanoi et oli alkanu ällöttää. Onks toi nyt ihan normaalia tollasia ehdotella? Tulee heti mieleen, et onko kotona insestiä tms. Kyse 10-vuotiaasta.

Turkilmas
Meillä oli aika samanlainen tilanne tuossa pari vuotta sitten. Kerran jopa niin että mä olin vieressä (poika oli täällä kylässä). Oma poika oli vaivaantunut, eikä oikein tiennyt mitä tehdä. Lopulta sanoin pojalle että pidetääs ne housut jalassa.

En kyllä koskaan kertonut pojan vanhemmille, ajattelin että kuuluu asiaan eikä saa liikaa lähteä tuomitsemaan. Siksi seurasin ensin miten oma poika reagoi ja kielsin vasta sitten kun näin ettei tykännyt.

Muoks: pojat oli n. 6-vuotiaita.

fiuu
Tuo on aivan normaalia,lapset eivät tiedä että tuo ei ole sopivaa.He tekevät niin kuin hyvältä tuntuu.Etsivät itseään ja omaa seksuaalisuuttaan,poikana/tyttönä. Ei mitään kummallista pervoilua,ei hyväksikäyttöä vaan he tutustuvat itseensä.Nyky-aikuiset vaan kuvittelevat heti pahinta..

ap
Tapahtunut jo aiemmin, poika tänään alkoi juttelemaan siitä. Eivät edes ole hyviä kavereita. Mun mielestä oli aika outoa, taidampa soittaa äidille. Kyllä ehkä itsekin haluaisin tietää, jos oma poika tollasia ehdottelis.

• Tykkää
Reactions: mlvm äiti
ap
Mä olen pitänyt ehdottomana sääntönä, että ainoastaan omaan pippeliin saa koskea. Muiden "alusvaate-alueille" ei ole sopivaa mennä. Olen painottanut, että myöskään aikuiset eivät näin saa hänelle tehdä ja ehdotuskin pitää kertoa kotona. Onkohan vähän liian hysteeristä sitten?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Normaalia.
Täällä heti ollaan epäilemässä insestiä... voi herranjukeli teidän kanssa! Kas kun ette poliisia ole kehottanu soittaa!!
Sama poika on udellut kavereiden vanhempien seksielämästä ja kertonut kuinka usein seurailee ovenraosta vanhempiensa sänkytouhuja. Ja kertoillut mitä tekevät. Tästä on jo äidille informoitu.

vieras
^Jos tämä poika on nähnyt vanhempiensa seksitouhuja, niin onko tuo niin omituista, että on enemmän kiinnostunut seksijutuista kuin sinun poikasi ap? Ihan normaalilta vaikuttaa. Kyllä mekin pikkutyttöinä ja ala-asteikäisinä tehtiin vaikka mitä. Näytettiin omat ja mun kaveri jopa näytti mulle miten hieroksia sieltä jalkovälistä ja vaikka mitä. Älä ala leimaamaan pervoksi noin pientä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Normaalia.
Täällä heti ollaan epäilemässä insestiä... voi herranjukeli teidän kanssa! Kas kun ette poliisia ole kehottanu soittaa!!
Sama poika on udellut kavereiden vanhempien seksielämästä ja kertonut kuinka usein seurailee ovenraosta vanhempiensa sänkytouhuja. Ja kertoillut mitä tekevät. Tästä on jo äidille informoitu.
Jahas, tuohan on sitä ett' lapsi on nähnyt liikaa aikuisten touhuja ja nyt sitten haluaa ottaa selvää miltä se tuntuu ja kyselee muilta että onko heidän vanhempansa samanlaisia kuin muitten. Haluaa siis selvittää että onko se normaalia käytöstä..
Tuo vanhempien seksielämän seuraaminen ovenraosta on minusta syy siihen miksi poika käyttäytyy niikuin käyttäytyy. Ei tuollainen ole sopivaa tuon ikäisen silmille.
Ap:ltä tollanen insestiepäily ja syytös on aika kova juttu! Kannattaa soittaa vanhemille (niinkö olit jo tehnykkin? ) asiasta.

vieras
^Jos tämä poika on nähnyt vanhempiensa seksitouhuja, niin onko tuo niin omituista, että on enemmän kiinnostunut seksijutuista kuin sinun poikasi ap? Ihan normaalilta vaikuttaa. Kyllä mekin pikkutyttöinä ja ala-asteikäisinä tehtiin vaikka mitä. Näytettiin omat ja mun kaveri jopa näytti mulle miten hieroksia sieltä jalkovälistä ja vaikka mitä. Älä ala leimaamaan pervoksi noin pientä.
Eipä minulle tullut mieleenkään tehdä tuollaisia juttuja! Eikä kenellekään muullekaan, jotka tunsin.

ap
En mä leimaa, sen takia halusin mielipiteitä täällä nimettömänä. Mun poika on 7-vuotias, enkä haluais että ihan vielä tutustuu tuollaisen maailmaan. Etenkin kun mua oudoksuttaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Normaalia.
Jahas, tuohan on sitä ett' lapsi on nähnyt liikaa aikuisten touhuja ja nyt sitten haluaa ottaa selvää miltä se tuntuu ja kyselee muilta että onko heidän vanhempansa samanlaisia kuin muitten. Haluaa siis selvittää että onko se normaalia käytöstä..
Tuo vanhempien seksielämän seuraaminen ovenraosta on minusta syy siihen miksi poika käyttäytyy niikuin käyttäytyy. Ei tuollainen ole sopivaa tuon ikäisen silmille.
Ap:ltä tollanen insestiepäily ja syytös on aika kova juttu! Kannattaa soittaa vanhemille (niinkö olit jo tehnykkin? ) asiasta.
Aion tehdä ja kyllä ihan hienovaraisesti kertoa tapahtuneen, jos vaikka sitten keskustelisivat kotona asiasta. En vaan ennen ole törmännyt moiseen käytökseen, enkä lapsenakaan ole itse tuollaista harrastanut.

vieras
Eipä minulle tullut mieleenkään tehdä tuollaisia juttuja! Eikä kenellekään muullekaan, jotka tunsin.
Ja sinä olet normaalin perikuva varmaan, ja minä nyt outo. Ihan normaaliksi kasvoin, pointtini oli, että uteliaisuus on kai normaalia? Ja mainitsen vielä, että mitä minä tein lapsena ei ollut oma idea, vaan toisen yllyttämänä, mutta en katso sitä silti pervoksi touhuksi.

ap
Ja sinä olet normaalin perikuva varmaan, ja minä nyt outo. Ihan normaaliksi kasvoin, pointtini oli, että uteliaisuus on kai normaalia? Ja mainitsen vielä, että mitä minä tein lapsena ei ollut oma idea, vaan toisen yllyttämänä, mutta en katso sitä silti pervoksi touhuksi.
Mä oon ohjeistanut, että poika saa omassa huoneessaan yksin tutkia ja muistaa pestä kädet sen jälkeen. On vaikeaa suhtautua tollasiin asioihin nyt yhtäkkiä, kun itse mieltää ne teinien touhuiksi. Olen ehkä väärässä ja liian tiukkapipoinen. Mutta mun mielestä ei pippeliä ja peppua saa julkisesti näytellä.

Mää
Mulle on jäänyt mieleen vaivaamaan, kun lapsena eräs kaverini halusi näyttää minulle mikä tuntuu hyvältä. Sit olin housut kintuissa, kun ystäväni vanhemmat tulivat huoneeseen. Haukkuivat minua ja käskivät häipyä. En saanut enää leikkiä kyseisen akverin kanssa, vanhemmilleni en uskaltanut kertoa. Olen tuntenut asiasta syyllisyyttä koko ikäni ajan, kun en uskaltanut asiaa selvittää edes tämän kaverini kanssa, ei olla puhuttu tapahtuneen jälkeen.

Yhteistyössä