Naapurinpoika istui väärässä taksissa ja sanoi lintsaavansa koulusta ja mä en tehnyt mitään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piina

Aktiivinen jäsen
13.08.2008
14 952
1
36
Miksi mä oon tällainen hidasälyinen??? Toinen sanoi lintsaavansa koulusta ja mä toope vain ihmettelen, enkä edes kuskille sanonut, että jättää pojan ihan vain tohon lähikouluun, joka oli seuraavana pysäkkinä (toivon, että poika jokatapauksessa jäi siihen). Mä vasta kun kävelin taksilta pois tajusin, mitä poika ihan oikeasti oli tekemässä, tyhmä, tyhmä, tyhmä minä:headwall:

[QUOTE="tassut";22185640]Miten se kuski ei tiennyt, mistä koulusta poika on?
Joo ei aina yllättävissä tilanteissa ehdi reagoida.[/QUOTE]

Uusi kuski kyseessä. Mun mielestä uusilla kuskeilla voisi olla jotain nimilistaa tai jotain, jolla voisi varmistaa oikeat lapset autoonsa.

Meillä kuskeilla listat.

ainkin meidän poika kulki ala-asteella taksilla.
Taksikuski oli ottanut pojan kyytiin ja alkoi kyseklemään mihin olet menossa. No poika ihmetteli että miksi kuski ei sitä tiennyt , kertoi meidän osoitteen.
Kuski sitten ajatteli että poika oli varmaan hypännyt väärään taksiin, kun oli koulule joku henkilökuntaan kuuluva itselleen tilannut takisn. poika olikin hypännyt sihen. kuski vei pojan perille ja koulu sai selvittää maksuasian, vika oli kuskissa koksa oli ajanut siihen mihin KOULUTAKSIT ajavat ja tuommoinne 2-3 luokkalainen ei hoksaa kysyä että onko takis oikea.

hvyin siis onisutu tuo lintsauskin.

ainkin meidän poika kulki ala-asteella taksilla.
Taksikuski oli ottanut pojan kyytiin ja alkoi kyseklemään mihin olet menossa. No poika ihmetteli että miksi kuski ei sitä tiennyt , kertoi meidän osoitteen.
Kuski sitten ajatteli että poika oli varmaan hypännyt väärään taksiin, kun oli koulule joku henkilökuntaan kuuluva itselleen tilannut takisn. poika olikin hypännyt sihen. kuski vei pojan perille ja koulu sai selvittää maksuasian, vika oli kuskissa koksa oli ajanut siihen mihin KOULUTAKSIT ajavat ja tuommoinne 2-3 luokkalainen ei hoksaa kysyä että onko takis oikea.

hvyin siis onisutu tuo lintsauskin.

huuh...Just. Meillä aika pieni koulu ja nuo taksijutut helpohkoja. Opettaja valvoo pihalla taksiin menijät.

Yhteistyössä