naapurin vaikeet lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan

Vieras

Mua on alkanut todella pännimään se,että naapurin lapset ravaa meillä jatkuvalla syötöllä. Jos leikkivät lapsemme kanssa pihalla mahgutaan koko ajan sisälle leikkimään. Kaikki tavarat vedetään hyllystä,eikä jälkiä siivota. Kun mielnkiinto menee levitetään muista huoneista tavara,jos anna.
Ovikello soi koko ajan tai avonaisesta ovasta rynnitään sisälle. Myös pihalla tavarat levitetään pitkin toisten pihoja.

Olen kieltänyt ja pistän kyllä pihalle,jos eivät tottele. Mietin vaan,etten halua nataa kuvaa, että olen kauhea pelottava nainen,mutta en siedä tallaista tottelemattomuutta kotonani. Kyllä kai lasten vanhemmillakin on jokin vastuu miten jälkikasvu käyttäytyy...Eipä heitä pahemmin kiinnosta mitä lapset edes pihalla tekevät.Lpseni tietysti tykkää kun on kavereita eikä siinä sinäänsä mitään pahaa ole.
Kyse on esikouluikäisistä lapsista.

SINÄ vastaat ja SINÄ päätät siitä, miten teillä käyttäydytään. Jos annat vieraiden lasten mellastaa kotonasi, on se sinun asiasi.
Jos vaadit, että tähän huoneeseen ei mennä, tavarat siivotaan, sängyillä ei hypitä ja niin edelleen, niin sitten myös vahdit että homma tehdään niin kuin teillä on tapana ja niin kuin sinä sanot.
Nyt olet päästänyt naapurin kakarat valloilleen, tilanteen muuttaminen voi vaatia vähän enemmänkin.. mutta onnistuu, kun sanot selkeästi että nyt riitti, et enää jaksa katsella tämmöistä.

Lapset tulee ja menee teille ja teillä koska olet itse sallinut sen.

En itse hyväksymitä tahansa vieraiden lapsilta omassa kodissani ja puutun ja kiellän, ja jos lapset ei kestä sitä, jos heidän vanhempana ei kestä sitä, niin voi voi, ei tarvi meille tullakaan. Olen sitten kamala täti, jonkun on otettava sekin tehtävä itselleen... Meillä on meidän säännöt ja niitä noudatetaan, piste.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 17:12 tiukka täti kirjoitti:
SINÄ vastaat ja SINÄ päätät siitä, miten teillä käyttäydytään. Jos annat vieraiden lasten mellastaa kotonasi, on se sinun asiasi.
Jos vaadit, että tähän huoneeseen ei mennä, tavarat siivotaan, sängyillä ei hypitä ja niin edelleen, niin sitten myös vahdit että homma tehdään niin kuin teillä on tapana ja niin kuin sinä sanot.
Nyt olet päästänyt naapurin kakarat valloilleen, tilanteen muuttaminen voi vaatia vähän enemmänkin.. mutta onnistuu, kun sanot selkeästi että nyt riitti, et enää jaksa katsella tämmöistä.

Lapset tulee ja menee teille ja teillä koska olet itse sallinut sen.

En itse hyväksymitä tahansa vieraiden lapsilta omassa kodissani ja puutun ja kiellän, ja jos lapset ei kestä sitä, jos heidän vanhempana ei kestä sitä, niin voi voi, ei tarvi meille tullakaan. Olen sitten kamala täti, jonkun on otettava sekin tehtävä itselleen... Meillä on meidän säännöt ja niitä noudatetaan, piste.

Asiaa!

Yhteistyössä