Naapurin rouva näki

• Viestiketjun aloittaja Naapuri
  • Ensimmäinen viesti
Naapurivieraili
Pidän kaiken aikaa vaippahousuja, on sellaiseen tarvetta. Kerran yhtenä hellepäivänä menin pihalle jotain nyppimään pelkissä vaippahousuissa. Naapurin rouva tuli siihen juttelemaan ja vasta siinä tajusin, että minulla on pelkät vaippahousut päällä. Siinä juteltiin eikä vaipoista puhuttu mitään.

muistojen tuoksua
Nuorena miehenä kiinnosti kaikki mikä liittyi vastakkaiseen sukupuoleen. Tämä sattui pyykkituvassa, olin kuivaushuoneessa viemässä pesemiäni pyykkejä narulle. Huomasin narulla naisten pikkiksiä kuivumassa. Erityisesti leopardikuvioiset miellytti. Aloin nuuhkia niitä haarojen kohdalta ja silmät kiinni kuvittelin niiden vielä tuoksuvan pimpille. Puhallin oli päällä niinpä en kuullut kun naapurin nainen oli vieressäni alkanut keräämään pyykkejä pois, tyynesti hän totesi vaan että taitavat olla jo kuivuneet. Nyökkäsin ja aloin nolostuneena ripustaa omiani narulle. Jälkeen päin sain naiselta ymmärtäviä katseita hymyn kera.

onnellinenpoika
Tämä sattui viime kesänä. Olin pyöräilemässä ja sattumalta tuli metsikkö kohalleni. Poika heti tonne housut kinttuihin kuin olis jo käskin itseäni.
Jätin mun pyöräni puuta vasten ja riisuin itseltäni verkkarini sekä alkkarini
pois ja laitoin ne pyöräni päälle. Heti tonne ja menin ison kiven taakse runkulle.
Sen jälkeen näin puun runkon maassa nurin ja menin sen päälle selälleni sekä
rupesin runkulle. Silmät kiinni ja kuvittelin että tulis äitini paikalle ja näkis oman
16 poikansa itse teossa. Kun laukesin joku taputti käsiään ja minä kiireesti silmäni
auki, Siinä seisoi mun naapurini ja sen 14 likka. Ne tuijotti mun penistäni ja minä
meinasin laittaa sen piiloon. Ei onnistu poika nyt me tarkistetaan toi kunnolla. Tai
me kerrotaan mitä me nähtiin ja mun tarkistukseni alkoi heti heiltä. Minä laukesin
ehkä 8-10 kertaa ja se ei riittänyt sille muijalle. Huomenna koulun jälkeen meille ja
ton tarkistus jatkuu tai minä tulen teille ja kerron sun äidillesi mitä me näimme mun likkani kanssa. Siintä lähtien olen ollut heillä usein opissa ja se oli mulle onnen potku kun olin runkulla silloin siellä metsikössä. Muut vetävät käteen ja
minua runkataan ja jos en temppuile heille on mulle luvassa pillua heiltä.

Yhteistyössä