Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :meijän naapurin rouva ei moikkaile juuri koskaan vaikka me tervehdimme aina.
No mitäs TE olette tehneet?![]()
Teettekste sitä ikkunan edessä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :meijän naapurin rouva ei moikkaile juuri koskaan vaikka me tervehdimme aina.
No mitäs TE olette tehneet?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja ohku:menee miten menee, jos jossain yhteydessä joku kyläläisistä joskus ihmettelee puhumattomuuttanne, voit kertoa totuuden "aviollisesta sessiostanne" ja voitte sitten yhdessä naureskella naapurinrouvan ahdasmielisyydelle ja pikkusieluisuudelle![]()
![]()
![]()
Kyllä mä sille moikkaan ja voin puhua muutenkin, mut se ei oo moikannu mulle eikä mun miehelle.
Niin, että seuraavassa kyläkokouksessa jos joku kysyy multa, et millä mä olen ton "Maisan" suututtanu, ni totean siihen vaan, et "ei kun se on kade meen seksielämästä? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos sillä on kateus iskenyt... Itselleni tuli ainakin ihan positiivisesti kateellinen olo. Itse en kykene kunnolla edes sängyssä - saati pihamaalla...
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos sillä on kateus iskenyt... Itselleni tuli ainakin ihan positiivisesti kateellinen olo. Itse en kykene kunnolla edes sängyssä - saati pihamaalla...
En mäkään kykene nykyään sängyssä kun siellä samassa huoneessa nukkuu 1v4kk ikäinen herkkäuninen lapsi. Mut ei mua pihalla oo koskaan ennen haitannu, edes maaliskuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:[. Mut ei mua pihalla oo koskaan ennen haitannu, edes maaliskuussa.
Maaliskuussa?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos sillä on kateus iskenyt... Itselleni tuli ainakin ihan positiivisesti kateellinen olo. Itse en kykene kunnolla edes sängyssä - saati pihamaalla...
En mäkään kykene nykyään sängyssä kun siellä samassa huoneessa nukkuu 1v4kk ikäinen herkkäuninen lapsi. Mut ei mua pihalla oo koskaan ennen haitannu, edes maaliskuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Maaliskuussa?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos sillä on kateus iskenyt... Itselleni tuli ainakin ihan positiivisesti kateellinen olo. Itse en kykene kunnolla edes sängyssä - saati pihamaalla...
En mäkään kykene nykyään sängyssä kun siellä samassa huoneessa nukkuu 1v4kk ikäinen herkkäuninen lapsi. Mut ei mua pihalla oo koskaan ennen haitannu, edes maaliskuussa.Paksunahkanen lohikäärme. Onhan maaliskuussa kyllä jo paikkapaikoin pälviä.