Me asutaan haja-asutusalueella, mutta meidän tontin ohi menee sellainen pikkuinen soratie, jonka varrella on 4 taloa. Tontin rajalla tuolla tien vieressä on parimetrinen pensasaita, paitsi portin kohdalla. Sen jälkeen noin 10 metriä meen tontin puolella on hiukan vajaa 1½-metrinen lauta-aita.
No viime viikonloppuna me saunottiin miehen kanssa yöllä ja otettiin siinä sitten keskellä pihaa sellainen "aviollinen sessio".Kello oli yli kaksitoista. Homma oli jotakuikin jo ohi, mutta mä makasin siinä miehen päällä vielä, kun meidän postilaatikolta kuuluu aikuisen naisen ääni, joka sanoo "haloo" erittäin paheksuvaan äänensävyyn.
Molemmat pelästyttiin ensin, et kuka v**tu se siellä urkkii ja kurkkii, kunnes tajusin sen olevan meidän naapurin "Maisan" ääni.
No, nyt se ei morjesta meille enää. Sen mies kyllä moikkaa.
Miten mä voisin saada tän asian taas "normaaliksi" sen kanssa?
No viime viikonloppuna me saunottiin miehen kanssa yöllä ja otettiin siinä sitten keskellä pihaa sellainen "aviollinen sessio".Kello oli yli kaksitoista. Homma oli jotakuikin jo ohi, mutta mä makasin siinä miehen päällä vielä, kun meidän postilaatikolta kuuluu aikuisen naisen ääni, joka sanoo "haloo" erittäin paheksuvaan äänensävyyn.
Molemmat pelästyttiin ensin, et kuka v**tu se siellä urkkii ja kurkkii, kunnes tajusin sen olevan meidän naapurin "Maisan" ääni.
No, nyt se ei morjesta meille enää. Sen mies kyllä moikkaa.
Miten mä voisin saada tän asian taas "normaaliksi" sen kanssa?