Naapurin rouva lakkas morjestamasta

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Me asutaan haja-asutusalueella, mutta meidän tontin ohi menee sellainen pikkuinen soratie, jonka varrella on 4 taloa. Tontin rajalla tuolla tien vieressä on parimetrinen pensasaita, paitsi portin kohdalla. Sen jälkeen noin 10 metriä meen tontin puolella on hiukan vajaa 1½-metrinen lauta-aita.

No viime viikonloppuna me saunottiin miehen kanssa yöllä ja otettiin siinä sitten keskellä pihaa sellainen "aviollinen sessio".Kello oli yli kaksitoista. Homma oli jotakuikin jo ohi, mutta mä makasin siinä miehen päällä vielä, kun meidän postilaatikolta kuuluu aikuisen naisen ääni, joka sanoo "haloo" erittäin paheksuvaan äänensävyyn.
Molemmat pelästyttiin ensin, et kuka v**tu se siellä urkkii ja kurkkii, kunnes tajusin sen olevan meidän naapurin "Maisan" ääni.

No, nyt se ei morjesta meille enää. Sen mies kyllä moikkaa.

Miten mä voisin saada tän asian taas "normaaliksi" sen kanssa?

Heh.. en tiiä mitä tehdä, jos naapuri on tiukkapipo niin tuskin se leppyy muutamaan vuoteen. Toisin sanoen ei halua olla tommosten pervojen kanssa tekemisissä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
:laugh: :laugh:

mä jo aattelin että sä oot nykässy sen tukan tärylätkän väliin :D

En oo vielä. :)

Jutun pointti tässä nyt oli se, että meille ei näy suoraan pihaan jos ei ihan tarkoituksella kyttää (ainakaan jos joku makaa maassa).

Mua ihan hiukan häiritsee tämä tilanne, koska normaali ihminen olisi mun mielestä naureskellut itsekseen jos olis moisen nähnyt. Tämä kuitenkin huuteli jotain "haloota" meen postilaatikolla. Olisi jättänyt omaan tietoonsa, että näki meidät, niin olisi kaikki säästytty tältä kiusalliselta tilanteelta.

Ei kai sen tekeminen omassa pihassa ole miissään laissa kiellettyä? Ja me ollaan naimisissa, että ei mikään uskontokaan kiellä moista avioliitossa. Kerrottakoon, että naapurin rouva on noin 50-vuotias, että ei mikään mummo vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Oma vikansa, mitäs kurkkii toisten pihoille keskellä yötä :D

(Vaikka mä kyllä kipittäisin katsomaan lohikäärmeiden parittelua, oli niillä sitten vaatteet taikka ei.)

No mä kyllä ymmärtäisin huomattavasti paremmin jos se olis vaikka tullut koputtamaan olkapäätä ja kysynyt vaikka kellonaikaa (siis räpillä) , mutta, et huutelee meille postilaatikolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
No hei, mitä muka menetätte jos tuon takia rouva ei enää moikkaa? :D

No meillä on täällä sellainen pieni "kyläyhteisö", että joudutaan toisinaan olemaan tekemisissä keskenämme.

Villi veikkaus että joku muukin voi jättää morjestamiset väliin :whistle:

Nyt se kertoo kaikille hurjia tarinoita teidän orgioista....

menee miten menee, jos jossain yhteydessä joku kyläläisistä joskus ihmettelee puhumattomuuttanne, voit kertoa totuuden "aviollisesta sessiostanne" ja voitte sitten yhdessä naureskella naapurinrouvan ahdasmielisyydelle ja pikkusieluisuudelle :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ohku:
menee miten menee, jos jossain yhteydessä joku kyläläisistä joskus ihmettelee puhumattomuuttanne, voit kertoa totuuden "aviollisesta sessiostanne" ja voitte sitten yhdessä naureskella naapurinrouvan ahdasmielisyydelle ja pikkusieluisuudelle :D :D :D

Kyllä mä sille moikkaan ja voin puhua muutenkin, mut se ei oo moikannu mulle eikä mun miehelle.

Niin, että seuraavassa kyläkokouksessa jos joku kysyy multa, et millä mä olen ton "Maisan" suututtanu, ni totean siihen vaan, et "ei kun se on kade meen seksielämästä? :saint:

Yhteistyössä