naapurin poika tönäs meijän pojan muurahaispesään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mettiäinen

Aktiivinen jäsen
10.10.2005
1 491
0
36
naapurin poika oli sit tönässu meijän pojan muurahaispesään :kieh:

olivat olleet metsässä ja meijän poika meni sinne tän tönäsijän siskon kanssa,no eipä tää poika sit halunnu näitä kahta sinne ja kun olivat sanoneet että saavat kyllä olla siellä metsässä ni oli sit tönässy pojan sinne pesään.

Raukka on ihan täynnä pistoksia tai mitä puremajälkiä nyt onkaan.

Lääkäristä tultiin äsken ja poju sai kuurin ja kutinaa helpottavaa lääkettä.

Voi vitsit että mä suuttuisin tuosta sille kakaralle. Ensinnäkään muurahaisten elämää - tai muidenkaan eläiten - EI häiritä tuolla lailla ja toiselle ihmiselle nyt joka tapauksessa ei tehdä tuollaista. Hänkin varmasti vähäisellä elämänkokemuksellaan jo ymmärsi, että huonostihan siinä käy, vaikka ei koko kärsimyksen määrää ymmärtänytkään.

Pikaiset paranemiset teidän poitsulle!

Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta!:
Voi vitsit että mä suuttuisin tuosta sille kakaralle. Ensinnäkään muurahaisten elämää - tai muidenkaan eläiten - EI häiritä tuolla lailla ja toiselle ihmiselle nyt joka tapauksessa ei tehdä tuollaista. Hänkin varmasti vähäisellä elämänkokemuksellaan jo ymmärsi, että huonostihan siinä käy, vaikka ei koko kärsimyksen määrää ymmärtänytkään.

Pikaiset paranemiset teidän poitsulle!

tää poika on 7 et kyllä varmasti ymmärsi mitä teki.

mä olin kyllä tosi raivona kun siellä kotona kävin,pojan isä sit sano et oli poika oli jääny aikasemmin siitä kiinni ku noli heittäny samaan pesään kiviä :/

Ikävää on, ja sietäisi poika pyytää anteeksi viheliäistä tekoaan, MUTTA 7-vuotias on kuitenkin vielä aika pieni, tuskin oli tarkkaan harkittu teko. Ihan jokaisen muksu voi hölmöillä huolimatta miten hienosta kasvatuksesta, siksi mulla aina särähtää toisten lasten lokerointi kauhukakaroiksi. (Eri juttu,jos toimii aina väärin,silloin on jotain menny pieleen)