Naapurin panoäänet ja omat kouluikäiset lapset

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Naapurin "äänet" kuuluu välillä meidän asuntoon. Voi olla ihan voihkaisuja tai kiljaisuja mutta selviää hyvin mitä hän tekee siellä. Onko tuollainen OK kun meillä on 10- ja 12-vuotiaat lapset?

vierailija
Naapurin "äänet" kuuluu välillä meidän asuntoon. Voi olla ihan voihkaisuja tai kiljaisuja mutta selviää hyvin mitä hän tekee siellä. Onko tuollainen OK kun meillä on 10- ja 12-vuotiaat lapset?
Nainen vai mies se naapurisi?

Me ollaan välillä pidetty ikkunaa auki silloin, kun me ollaan naitu. Alastomina tietenkin. Naapurit jos ovat olleet parvekkeellaan silloin, niin eipä oo voineet olla kuulematta. Kaipa se naapurin rouva siellä parvekehuoneessaan pyykkiä pistää, kun meinaan usein kuulostaa siltä, että pyykkikone suoraan seinämme takana heidän vastaavassa huoneessaan on, ja se kone käy ja usein. Asumme rivitalossa. Ehkä joku öinen ohikulkijakin on voinut joskus jotain kuulla, mutta naapurin pariskunta todennäköisemmin. Heilläkin on lapsia, mutta ovat eri kulttuurista. Eivät ole vielä kertaakaan ääntelyistämme valittaneet. Tosin sitä toimintaa on meillä ollut viime aikoina aika vähän... Meilläkin on lapsia; ikähaitarilla n. 6-16. -T

Kertomus suhteemme alkuajoilta:
- Yritettiin tyttöystäväni kanssa "ekaa kertaa" aika monta kertaa ennen kuin siinä onnistuttiin. Kun vihdoin onnistuimme, tyttöystäväni oli silloin 18-vuotias. Kerran siinä noin parin vuoden harjoittelun aikana tyttöystäväni pieraisi pylly paljaana päin naamaani, kun oltiin kylässä yksinäisen kummisetäni/enoni ja isovanhempieni luona. Minä ja tyttöystäväni "nukuttiin" silloin sellaisessa huoneessa, jonka ovia ei voinut ollenkaan lukita! (Toinen "ovista" itse asiassa oli vain suojaksi vedettävä "verho" tai sellainen "puinen" oviaukkoon vedettävä näköeste.)

Ja siltä kerralta, ku vihdoin onnistuttiin:
- oon pannu tyttöystäväni kanssa vanhempieni makuuhuoneessa, eikä siinäkään mitään lukollista ovea ollenkaan ollut - vain heppoinen "verho".

Yhteistyössä