K
kuinka palsta vastaa
Vieras
Olimme ulkona ja ihmetelimme kuinka naapurin muksu onkin kotona kun tiesin että vanhempansa on töissä.
Muksu jutteli omalle muksulleni ja kertoi kuinka on yksin kotona.
Tulin sitten myös näköetäisyydelle ja kyselin että kai sinulla nyt joku aikuinen siellä on,
vaan vastaa että ei,
olen yksin.
Oma muksuni pyyti että tule sitten ulos meidän kanssamme ja leiki vaan ei voinut kun ovi oli takalukossa ja ei ole avainta,
minä taas puutuin keskusteluun että pyydäppä sitä aikuista avaamaan ovi joka teillä on kotona jollon lapsi taas kertoo ja todistelee että kun on yksin kotona niin kukaan ei voi avata ovea.
Ja oli luvannut pysyä koko päivän sisällä ettei katoa mihinkään.
Aikamme juteltua ja kokoajan lapsen todisteltua hänen olevan yksin kun vanhemmat töissä lopetimme juttelun ja aloimme leikkimään omia leikkejä lapseni kanssa
Nyt kysyn ihan uteliaisuudesta mitä olisitte tehneet vastaavassa tilanteessa
P.S kerron hetken kuluttua kuinka minä toimin
Muksu jutteli omalle muksulleni ja kertoi kuinka on yksin kotona.
Tulin sitten myös näköetäisyydelle ja kyselin että kai sinulla nyt joku aikuinen siellä on,
vaan vastaa että ei,
olen yksin.
Oma muksuni pyyti että tule sitten ulos meidän kanssamme ja leiki vaan ei voinut kun ovi oli takalukossa ja ei ole avainta,
minä taas puutuin keskusteluun että pyydäppä sitä aikuista avaamaan ovi joka teillä on kotona jollon lapsi taas kertoo ja todistelee että kun on yksin kotona niin kukaan ei voi avata ovea.
Ja oli luvannut pysyä koko päivän sisällä ettei katoa mihinkään.
Aikamme juteltua ja kokoajan lapsen todisteltua hänen olevan yksin kun vanhemmat töissä lopetimme juttelun ja aloimme leikkimään omia leikkejä lapseni kanssa
Nyt kysyn ihan uteliaisuudesta mitä olisitte tehneet vastaavassa tilanteessa
P.S kerron hetken kuluttua kuinka minä toimin