Naapurin lapsi usein leikkimässä ja selvisi siihen syykin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus

Vieras
Oikeastaan minua ällöttää tämä asia kovasti ja kun en välttämättä olisi tahtonut kuulla tätä naapurin suusta.
Hänen lapsi usein käynyt meillä leikkimässä ja lapsemme kyllä tulevat ihan hyvin toimeen keskenään. Naapuri itse soittaa minulle, saako hänen lapsi tulla meille pariksi tunniksi leikkimään ja koskaan ei ole pyytänyt heille lastani.
Emme oikeastaan muuten tämän äidin kanssa olla tekemisissä ja tutustuttiin pihalla aikoinaan. Pyysi minun numeroa ja sanoi, että voisiko hänen lapsi tulla meille aina välillä. Toki otan mielelläni lapsen meille välillä ja kivaahan lapsien on leikkiä keskenään. Kuitenkin tämä äiti soitti minulle eilen ja kysyi voisiko hänen lapsi taas tulla pariksi tunniksi. Meillä oli menoa ja hän hiukan pettyneenä siellä puhelimessa oli. Kysyi mihin olemme menossa ja voisiko hänen lapsi tulla mukaamme. Yritin selittää, että meidän meno voi kestää kauemmin ja olemme menossa eri paikkakunnalla mummolaan. Kysyin sitten lopussa, että olisiko hänellä ollut jotain erittäin tärkeää menoa/tekemistä ja jossa hänen lapsi ei voi olla mukaka/kotona. Hän sitten avautui minulle toisesta lapsesta ja että he yrittävät toista lasta. Ovat muutaman kuukauden yrittäneet lasta ja mies lähdössä viikoksi reissuun jne. Minua alkoi ällöttää tämä ajatus, että lapsi meillä hoidossa siksi, että he saavat sekstata rauhassa ja oikeasti tämä tieto ei olisi välttämättä tarvinut tulla tietooni. Kuitenkin otin tämän lapsen mukaamme mummolaan. Jotenkin ajatus seuraavasta kerrasta jo ns. ällöttää ja en tiedä miksi, mutta jostain syystä ajatuskin toisten seksielämästä ei kiinnosta ja olen aina ollut sellainen ihminen, että nämä asiat ovat henk.kohtaisia.

oisivat tosiaan voineet pitää omana tietonaan seksitouhut. en itsekkään haluaisi kuulla muilta noin yksityiskohtasta tilitystä. touhuaisivat vasta illalla kun lapsi nukkuu niin ei tarvi lasta tyyrätä naapuriin.

Ja mä ajattelin että yh:lla on poikakaveri tulossa.

Mutta eihän se lapsen teko käsittääkseni vie kuin n. päivän kuukaudesta, ei sitä varten tarvitse usein lasta pihalle pistää. Vihjaisepa naapurille.

Muoks. ei välttämättä edes ihan koko päivää B)

No mitäs pahaa tuossa nyt tavallaan on,ei tarvi lapsen katsella vanhempiensa sexileikkejä.
Siis pakko sanoa mutta sinulle on ehkä haikara vain tuonut tilauksesta lapset silloin kuin olet halunnut (sormia napsauttanut) mutta valitettavasti moni muukin joutuu 'lasta tekemällä tekemään'
ja ehkä sinun on vaikea käsittää että joillekin on se lapsettomuus aika kova pala:(

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija :
oisivat tosiaan voineet pitää omana tietonaan seksitouhut. en itsekkään haluaisi kuulla muilta noin yksityiskohtasta tilitystä[b/]. touhuaisivat vasta illalla kun lapsi nukkuu niin ei tarvi lasta tyyrätä naapuriin.

Niin, että ovat muutaman kuukauden yrittäneet? Ei kai se kertonut missä kaikissa asennoissa ja niin edelleen?

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mikä tossa nyt niin ällöttää? Jos toinen on reissuhommissa ni kiksautettavahan se on sillon kun on kotona. Ja kaikilla ei ihan heti tärppää toi raskaus.

Ymmärrän kyllä tämän, ettei kaikki heti tule raskaaksi. Minusta tämä vain on ällöttävää ja en voi sille mitään. Emme kuitenkaan tunne toisiamme mitenkään hyvin ja tämä tieto ei mielestäni minulle kuulu. Ja joku mainitsi yöstä/illasta harrastaa seksiä, niin sitä en todellakaan mene kysymään heiltä ja varmaan tähän joku syy heillä on. Siis miksei tätä harrasta öiseen aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja provo:
No mitäs pahaa tuossa nyt tavallaan on,ei tarvi lapsen katsella vanhempiensa sexileikkejä.

Sinä sii viet lapset hoitoon silloin kun harrastatte seksiä tai olet joko kokonaan selibaatissa?

Lapsi ei todellakaan katso vierestä silloin kun harrastamme seksiä, vaikka kotona onkin.

No Huh!!
Eikö naapuriasi yhtään HÄVETÄ hoidattaa lastaan sinulla moisesta syystä,HAH! Kaikki sympatiat sinulle, oikeasti! Minä en olisi vastaavassa tilanteessa varmaankaan pysynyt nahoissani ja olisin paukauttanut päin näköä jotain tosi rumaa. Itselläni ei ole koskaan minkäänlaista taukoa lasteni hoidosta, tauot ovat yöllä, kun lapset nukkuvat. Ja mitä miehen reissuun tulee, voi hyvät hyssykät!!Ei kai se mies siellä reissussa ole iäisyyttä, ovuloidaanhan sitä jokseenkin joka ikinen kuukausi.

yöks joo että joku viittii

- hei mirja täällä terve mulla on nyt ovis voiko meidän ville tulla teille nyt kun tuo marttikin ois tuossa kotona ja hällä jöpöttää....?

Jos vaan lasta pitää tehdä, niin ei siihen paria tuntia ja lsatenhoitajaa tarvita. Eikä lapsen tarvi silti nähdä vanhempien sekstailuja. Pikapano vessassa lukkojen takana takaa tärpin yhtä hyvin, kuin parin tunnin seksisessio sängyssä tai keittiön pöydällä.

Alkuperäinen kirjoittaja provo:
Siis pakko sanoa mutta sinulle on ehkä haikara vain tuonut tilauksesta lapset silloin kuin olet halunnut (sormia napsauttanut) mutta valitettavasti moni muukin joutuu 'lasta tekemällä tekemään'
ja ehkä sinun on vaikea käsittää että joillekin on se lapsettomuus aika kova pala:(

ah mikä sädekehä paistaa tänne asti... :whistle: |O

No saahan ap:ta ärsyttää jo sille tuntuu. joo en itsekään kertoilisi nuin avoimesti omia juttujani mutta tuntuis silti oudolle jos joku tois lapsensa tänne "kylään" siksi aikaa ku sekstaavat... ja vielä tuputtais mukaan jos ei olla kotona vaan lähdös..
Ihme naapuri täytyy sanoa :whistle:

Tätä ketjua lukiessani tuli mieleeni, että jos me joskus se toinen tenava saadaan (tehdään), ni onko mun törkeetä pyytää jotain kaveria katsomaan tätä ensimmäistä, sitten kun mennään sinne pakastealkion siirtoon? Kun onhan sekin aika yksityiskohtainen selitys, mihin tarvii lapsenvahtia.

Hei muista, että sä itse pyysit kertomaan syyn ja sen totuuden mukaisesti sait. Vai olisitko halunnut tietää syyn vain siinä tapauksessa, että se on sinulle mieleinen? Toisten tosiaan tarvitsee kellon tarkkuudella ajoittaa lapsentekohommansa, joten ymmärrystä kehiin.

:laugh: Ilmankos se meiän naapurissa asuva isukki on tunkemassa meille lastansa koko ajan....sehän harrastelee seksiä joka päivä sen uuden naisensa kanssa. Nyt se syykin selvisi miksi lapsi ei saa mennä kotiinsa vasta kun isä soittaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Please:
Hei muista, että sä itse pyysit kertomaan syyn ja sen totuuden mukaisesti sait. Vai olisitko halunnut tietää syyn vain siinä tapauksessa, että se on sinulle mieleinen? Toisten tosiaan tarvitsee kellon tarkkuudella ajoittaa lapsentekohommansa, joten ymmärrystä kehiin.

En pyytänyt mitään rehellistä syytä asiaan tai ei minulle kuitenkaan olisi tarvinnut tarkasti kertoa tätä asiaa. Kysyin onko tärkeää menoa/tekemistä ja siihen vastaaminen ei olisi tarvinnut näin tarkkaa vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja BarBatipu:
:whistle: Oiskohan kuitenkin jokin muu syy.

Kai jokaisen kodista jokin lukollinen koppero löytyy jossa voi hommat hoitaa.

Mikä voisi olla toinen syy?? Ehken sitä tahtoisi edes tietää, jos tämä ei ole oikea syy lapsen hoitamiseen ja jos tämä ei ole totta, niin olisi keksinyt jonkin paremman syyn asialle.

Haluan vaan sanoa, että kaikki tosiaan ei todellakaan ovuloi joka kuukausi ja lasta joudutaan yrittämään vuosia!! Ja jos joudut lähtemään hoitoihin, niin se on minusta ihan hyvä syy, että lapsi pitäisi saada hoitoon, mutta en nyt sitten tiedä onko se ensimmäinen paikka naapuri, jota ei tunne kunnolla.

Joten sympatiat menee kyllä kirjoittajalle.. :) Ja tosiaan välillä yhdyntä pitää ajoittaa niin tarkasti (hoidoissa), että välttämättä yöllä se ei ole niin hyvä, vaikka yleensä se nyt ei sentään niin tunnista parista ole kiinni. Ja tästä jutustahan ei selvine, ovatko naapurit hoidoissa vai vaan haluavat sekstata ilman lasta asunnossa...

Melkoista ilmaisten lastenhoitopalveluiden hyväksikäyttöä!
Ja teidän lapsiko ei ole tervetullut ikinä heille?
Johan on röyhkeitä ihmisiä :0

Ja vielä ettei kelpaa 'ei' vaan että alkaa kysellä minne sitten meette??
Tää on jo niin paksua, että uskoisko edes?!?

Yhteistyössä