Naapurin lapsi kylässä!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tuli tosta toisesta alotuksesta mieleen ku mun siskolla tämmönen tapaus. Niiden naapurin lapi on tosi usein heidän lapsen kans leikkimässä, aina ku he vaan kotona ja vapaalla niin tää naapurin lapsi tulee. No lapset viihtyy hyvin keskenään ja heillä seuraa toisistaan, mut mä en vaan ymmärrä. Naapuri tulee usein esim. lauantaina aamulla klo 9.00 ja hänet haetaan sit illalla joskus 21-22.00 kotiin eikä tällä välillä kukaan käy kyseleen lapsen perään. Se siis syö ja juo siskoni luona. Mietin vaan et aika ison vastuun antavat toisille. Kai äiti pääsee helpomalla ku yks pois jaloista. Laspi 5v. Heillä kyl useampi lapsi ja yksi erityislapsi, mut ei mene minun ymmärrykseen tollanen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos siskos vaikka tekis ilmoituksen asiasta =) Ymmärtää varmaan ettei tuo normaalia ole. Lapsen etu varmasti olisi, jos sosiaalipuoli kävis tarkastaan kotiolot.
Mä luulen et ei kotioloissa mitään vikaa. mut tosi hellyydenkipeä se lapsi on, jos mun sisko vaikka halii omaa tyttöä niin tää naapuri on kans heti siinä kiehnäämässä ja vaatimassa halia kans.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos siskos vaikka tekis ilmoituksen asiasta =) Ymmärtää varmaan ettei tuo normaalia ole. Lapsen etu varmasti olisi, jos sosiaalipuoli kävis tarkastaan kotiolot.
Mä luulen et ei kotioloissa mitään vikaa. mut tosi hellyydenkipeä se lapsi on, jos mun sisko vaikka halii omaa tyttöä niin tää naapuri on kans heti siinä kiehnäämässä ja vaatimassa halia kans.
?? Kyllähän siellä selvästi jotain on. Ei KUKAAN täyspäinen vanhempi pidä lastaan naapurissa jatkuvasti koko päivää ilman mitään perään kyselyjä...
 
Meillä oli aikanaan esikoisen kaveri aamusta iltaan ja söi meillä joka päivä kaikki ateriat. Äitinsä oli yksin neljän lapsen kanssa ja teki töitä lähes vuorokauden ympäri, eli poika tunsi varmaan olonsa turvallisemmaks meillä kun kotonaan.
Emmä siitä mitään meteliä koskaan nostanut kun tiesin tilanteen.
 
Meillä oli enneaikaan samanlaiset naapurit kuin ap:llä paitsi et lapsi pyysi usein yökyläänki ja hänen vuoden vanhempi sisarus oli kanssa meillä todella paljon. No ihmettelin tätä ja vähän vihjaisin perheen äidille, mut hänen mielestään lapsi ei ollut meillä paljon :LOL: tuli siis aamulla ja lähti illalla ja usein pyysi yökylään. Ja siis 5v oli nuorempi. No vuoden sitä kesti ja sitten pakkasi perheen isä kamat autoon parin kamalan riitely viikonlopun jäljiltä. Kuulu siis meille asti kerrostalossa kun asuttiin kun niillä kamat lenteli riidellessä. No ajattelin et niillä oli varmasti ollu tosi kireetä kotona niin lapset pyrki jaloista pois jonnekki missä sai olla :D ja hyvä kun viihtyivät meillä.
 

Yhteistyössä