Naapurin lapset ovat olleet koko kesän pihalla uv-suojatuissa kokohaalareissa ja niissä hatuissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

k

Vieras
Aivan järkyttävän tönkön ja ruman näköstä... En voi uskoa, että asu on mukava päällä?

Meillä vauva on ollut nakuna koko kesän, tietty joku lierihattu päässä jos auringossa on. Eikä ole edes ruskettunut kun ei suorassa auringonvalossa pidetä kuin välillä vähän. Altaassakin on välillä ollut nakuna, ja auringossa, hui!!!

Okei, jokainen tehkööt miten haluaa, mut en mä noita uv-vaatteita tajua? Paras asu lämpimässä on niukka asu, ja ei kai sitä tartte jatkuvasti auringossa kökkiä?

Mun mukulani on uinut koko kesän uv-suojatussa kokouimapuvussa. Ei oo tullut hiki, eikä oo ollut tönkköä. Eikä oo tarttenut liiemmin stressata palamisen puolesta.

Rumuus on katsojan silmissä. Tosin en kyllä tiedä millaisista kuteista ap kauhua on kehittänyt.

ei tarvii olla jatkuvasti auringossa, mutta uv-asu on kätevä rannalla, eikä ole sen jäykempi kuin uimapukukaan ja malleja on monenlaisia, taitaa olla jotain muuta kuin uv-haalari,

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Outo tosiasia on että sisätyötä tekevillä on eniten ihosyöpää. Ulkotöissä olevilla kaikkein vähiten vaikka ovat auringossa päivät pitkät. :D

Onko sulla oikein tästä faktaakin? Mä olen kyllä luullut lukevani, että nyt ihosyövät ovat lisääntyneet erityisesti vanhemmilla ihmisillä (muinoin kun ei tiedetty auringon vaikutuksesta)...