Naapurin koira paskoo pihalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Asun siis kerrostalossa. Naapurilla on kaksi koiraa, suht isoja, en tiedä rotua. Omistaja käyttää koiria "iltalenkillä" tässä talon pihalla ja koirat tekevät tarpeensa tuohon lasten leikkipaikalle.
Koirat ovat muutenkin aina irti. Pari kertaa koira on sännännyt taaperoani vasten joka on kaatunut.

Asiasta olen sanonut ensin ystävällisesti, sitten tiukempaan sävyyn. Vastaus on että kyllä kissatkin paskoo hiekkalaatikkoon, siis pihalla. Joo niin tekevät, mutta irti olevan kissan omistajaa on hieman vaikeampi tavoittaa. Muutenkin huvittavaa miten koiraihmiset vetää kissat aina mukaan näihin juttuihin.. Ihan kuin kaikki jotka eivät pidä koirista, pitäisivät kissoista. Mä en pidä kummistakaan. Näihin lapsen kaatumisiin omistaja on sanonut, että koira on vaan niin innokas.

Otanko isännöitsijään seuraavaksi yhteyttä?

Onko naapurillasi autoa?? Kerää hänen koiriensa paskaa ja vie se hänen autonsa ovien eteen siten että jos ja kun hän ja kyytiläiset nousevat autoon niin he astuvat koiran paskan päälle. Ja jos tästä tulee keskustelua niin tuumaat vaan että koirathan paskovat tosiaan mihin sattuu...

Onnea valitsemallesi tielle =)
Mikä sun lempiruoka on ja onko sulla lemmikkiä ja jos on niin mikä sen lempiruoka on?

[QUOTE="vieras";26337867]Onko naapurillasi autoa?? Kerää hänen koiriensa paskaa ja vie se hänen autonsa ovien eteen siten että jos ja kun hän ja kyytiläiset nousevat autoon niin he astuvat koiran paskan päälle. Ja jos tästä tulee keskustelua niin tuumaat vaan että koirathan paskovat tosiaan mihin sattuu...[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä