Naapurin koira "hökkäsi" poikamme kimppuun=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellalettas

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
5 623
0
36
Onneksi vakavalta onnettomuudelta sästyttiin.

Päsi koira emänältään irti ja lähti juoksemaan pihalla leikkivien lasten luo. Meidän poika lähti juoksemaan karkuunj a tää koira tietty luuli että poika haluaa leikkiä. Koira kävi kiinni pojan takkiin. Onneksi pojalla oli takki auki ja koira otti sen takin ja retuutti sitä pitkin pihaa.
koira ei uskonut emännän kieltoja. aikansa retuuti, kunnes irroitti.
No takki tietenkinlikaantui ja naaurin rouva on sen pessyt.
Aiak kamalaaoli se että tää emäntä LÖI koiraa hihmnalla ku ei uskonut =(

No mitä sen olisi pitänyt tehdä? kehua? Harmi, toivottavasti pojallesi ei jäänyt koirapelkoa.

Meidänkin koira kun oli pentu, sanoin aina lapsen kavereille, että ei karkuun! Lähti innoissaan perään, ja tarrasi vaatteisiin :( Meni ohi "puhutteluin" ja iän myötä.

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
No täytyy sanoa että olisin minäkin lyönyt.

Ei sitä silti lyödä oliis tarvinnut. koluttaa voi mutenkin

Tuskin tossa oli mikään koulutustilanne kuitenkaan ja rangastus pitää olla sellanen et se rakki tajuaa tehneensä jotain ihan saatanan tyhmää mitä sen laumanjohtaja ei todellakaan hyväksy

no mitenkäs ois pitäny sitte kouluttaa?

ja ennenku lässytät niin täytyy sanoa että isäni on yli 20 vuotta kouluttanu saksanpaimenkoiria TYÖKSEEN jotenka tiiän jotain aiheesta...

Just teidän nyrkillä silittävien koirista kasvaa niitä "tappajakoiria" :( Jokaiselta, joka lyö lemmikkiään, tulis ottaa se koira pois, kun ei osaa sitä oikein kouluttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Tuskin tossa oli mikään koulutustilanne kuitenkaan ja rangastus pitää olla sellanen et se rakki tajuaa tehneensä jotain ihan saatanan tyhmää mitä sen laumanjohtaja ei todellakaan hyväksy

Toivottavasti sulla ei ole eläimiä, ihan kahjo olet.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

ja ennenku lässytät niin täytyy sanoa että isäni on yli 20 vuotta kouluttanu saksanpaimenkoiria TYÖKSEEN jotenka tiiän jotain aiheesta...

kuulostaapa isäs todella hyvältä kouluttajalta. :x

Aika karsea tilanne.

No laumassa koirat hakee kivun kautta asemaa. Eli käyvät toistensa niskaan kiinni hampain esim. Mitä sen omistajan sitten olisi pitänyt tehdä? Mikset sä tehnyt sille mitään? Siinä oli sun lapsi ja olisi voinut käydä huonomminkin kuten lehdistä on luettu..
Ei koira tottele kisutteluja ja hellyttelyjä. Koira tarvitsee kuria tuollaisessa tilanteessa.

Mä ainakin haluaisin jos mun tulevat lapset on jonkun muun hoidossa joskus että se joku voi tarvittaessa suojella lapsia eläimiltä.

Mutta sä kai menit paniikkin. Sekin on ihan inhimillistä että lamaantuu. Ite olisin varmaan hyppinyt kattoon :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just teidän nyrkillä silittävien koirista kasvaa niitä "tappajakoiria" :( Jokaiselta, joka lyö lemmikkiään, tulis ottaa se koira pois, kun ei osaa sitä oikein kouluttaa.

Mulla on ollu useampi kymmen koiraa eikä oo tarvinnu ku yhtä tempasta turpaan, koska olen kouluttanu koirani muulla tavoin ja ne on mua totelleet ilman mitään väkivaltaa.

Vaan jos mun koira ei usko ku käsken pysähtyä ja vielä nappaa jostakin ihmisestä kiinni ihan vaan ilman käskyäni niin turpaan tulee se on tasan varma asia.

Mulla on muuten ihan tuolta koulutus puolelta koirilla aika koviaki tuloksia ja ne tappajat joiksi mun koiria nimittelit ovat myös lasten parissa touhuilemassa, et silleen ......

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

kuulostaapa isäs todella hyvältä kouluttajalta. :x

ai sanoinko mie että se hakkas koiriaan?

lues uuelleen....

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla on ollu useampi kymmen koiraa eikä oo tarvinnu ku yhtä tempasta turpaan, koska olen kouluttanu koirani muulla tavoin ja ne on mua totelleet ilman mitään väkivaltaa.

Vaan jos mun koira ei usko ku käsken pysähtyä ja vielä nappaa jostakin ihmisestä kiinni ihan vaan ilman käskyäni niin turpaan tulee se on tasan varma asia.

Mulla on muuten ihan tuolta koulutus puolelta koirilla aika koviaki tuloksia ja ne tappajat joiksi mun koiria nimittelit ovat myös lasten parissa touhuilemassa, et silleen ......

PEESI!

mä ilmottaisin tosta tapauksesta... ettei satu pahemmin.

Ja just nuo jotka hakkaakoiria niin niillä on niitä mielenvikasia koiria jotka käy lasten kimppuun. Ja omistajan tulee aina kyetä pitämään koira kiinni ja tilanteessa koiran täytyy noudattaa omistajan käskyä!

Hakkaamalla tulee hulluja koiria!

Yhteistyössä